K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Kikki - 28 oktober 2007 19:58



Jag får aldrig nog av att skriva här, jag borde nog skriva en bok eller något så kanske jag blir less på att skriva (a)


Var ute och övningskörde förut, det går så bra att köra nu. Mamma känner sig äntligen trygg när hon sitter bredvid, nu är det bara dom på vägverket som ska göra det också. Ska ringa dit imorgon om jag kmr ihåg det. Jag ska inte ha kärringsjäveln igen!

Sen kom Vikky hit en stund, det var skönt att få prata av sig. Skönt med någon som verkligen förstår :) Det känns så himla kaotiskt i mitt huvud nu så jag blir GALEN! :(


Nu hoppas jag Tommy blir klar med sin bil snart så han kan komma och hämta mig innan jag somnar här.

Av Kikki - 28 oktober 2007 15:13



Läste en jättebra blogg förut, jag kände verkligen igen mig själv i det hon skrev. Man tycker väll att ens föräldrar borde ha mest koll på en? Men så känns det verkligen inte för min del. Dom verkar ju tro att allt är frid och fröjd. Men vi ska snart ha gruppsamtal igen med Annika, jobbigt men bra. Hoppas dom förstår mer efter det iaf :)


Det här inlägget var onödigt, men jag har så tråkigt! Man kanske skulle gå och skynda på mamma så det blir mat snart.



Av Kikki - 28 oktober 2007 13:31



Idag var det ett brädpass! :D Det var längesen, och det var även längre än ett vanligt pass, också hade man gummiband och allt :) Sen blev det gymmet en stund, så nu är jag rätt slut. Men jag älskar den här känslan! Att känna att man verkligen tagit ut sig så mkt det bara går.


Nu ska jag ta och fixa till mig sen ska vi ivääg en stund.


Jag måste verkligen skärpa mig nu, jag gör inte alls som jag borde. Fan för mig! Jag vill ju inte tillbaka så vad i helvete håller jag på med? :( Men om jag inte vill förlora allt så ska jag verkligen försöka skärpa mig. Det kommer inte bli lätt, för det känns nästan som jag är tillbaka på ruta ett. Helt sjukt men så är det. :(


Ikväll ska jag iaf till Tommy :) Skönt med lov nu, så imorrn ska jag soova ut medan älskling får gå upp tidigt, stackarn. Jag ska nog ta en sväng på stan på dagen. Måste gå till banken och ta ut pengar från mina fonder.


Sen på tisdag ska jag klippa mig, och på torsdag ska jag färga håret :D Jag LÄNGTAR! Jag kan ju inte visa mig som jag ser ut nu, mitt hår ser verkligen förjävligt ut!




Av Kikki - 28 oktober 2007 08:59



Åh, jag blir galen! Jag gick upp klockan 9 idag för jag hade tänkt att träna kl 10. Så vid halv 10 börjar jag gå ner mot friskis, sen när jag nästan är framme så kommer jag på att man ju ska ställa bak klockan! Så då var det bara att gå hem igen, något less jag blev.


Så snart ska jag väll börja gå ner mot friskis igen, eller ja om en halvtimme ungefär.

Ovido - Quiz & Flashcards