K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Kikki - 14 oktober 2007 22:02



Nu saknar jag verkligen min underbaring om någon ville veta :(

Men jag valde själv, hade kunnat varit där nu. Fast jag valde att vara hemma och plugga, och det behövde jag verkligen men det känns så tomt att sova ensam =/


Jag tycker bara om dig mer och mer för varje sekund som går. Vad skulle jag göra utan dig? <3

Av Kikki - 14 oktober 2007 19:44



Jag kan inte glömma det. Jag är forfarande så förbannad på satkärringen :@

Tydligen har hon kuggat flera som inte ens gjort något fel? Har hört av syrran. Jag är inte säker men jag tror hon jag körde upp med hette Jennie, och om hon gjorde det så är det "kuggarjennie" som vi nu kallar henne. Den människan kan inte ha något liv.


Imorrn ska jag iaf ringa körskolan och höra när jag får min uppkörning :) hoppas det inte dröjer för lång tid. Vill köra upp NU! Jag måste bara se till så jag inte får köra upp med kärringen en gång till. Då kommer hon kugga mig igen. Det är en sak som är säker.


I helgen har jag varit hos Tommy. Vi har mest tagit det lugnt och igårkväll var vi hemma hos mig och fikade.


Nu sitter jag och pluggar natur, men tror jag ska sluta med det och kolla på tv och äta popcorn. Åker nog tidigt till skolan imorrn och pluggar istället, jag pluggar verkligen bäst på morron.



Ovido - Quiz & Flashcards