K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Kikki - 31 oktober 2007 12:34



Har lite smått panik eftersom jag ska klippa och färga håret imorgon, men jag vet inte hur jag ska färga? Jag har frågat några men jag får olika svar av alla, HUR SKA JAG GÖRA? Om jag inte vet själv imorrn får min frisör bestämma, det ska iaf bli brunt, men sen vill jag ju ha slingor eller något liknande. Jag vill inte bara ha helbrunt :o

Imorrn ska jag till Annika också :) Skönt! Hon lär ju bli besviken nu, har ju inte gjort som jag skulle men det har inte gått =/


Klockan 3 ska jag träffa Carro vid Subway, sen ska vi åka hem till henne :) Sen när jag varit där ska jag direkt till Tommy :)


Nu på lovet hade ju jag tänkt att jag skulle plugga en massa, men jag har inte gjort ett skit.


Men nu ska jag fixa iordning mig.


NU är det snaaart fredaaag, Partyyy! :D

Ovido - Quiz & Flashcards