K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Kikki - 18 oktober 2007 16:47



Äntligen, snart fredag. Imorrn har vi prov i Internationella relationer, hur ska det gå? Ikväll måste jag verkligen plugga hos Tommy. Jag får inte gå och lägga mig innan jag kan ALLT. Hm, undra om jag kommer hålla det där? Man kan ju alltid försöka iaf.


Imorrn ska jag skippa Monika, vilket är stort för mig. För det passet ger så mycket känns det som. Man känner verkligen att man tränat efter det passet, för man är HELT SLUT. Älskar den känslan. Men jag har lovat älskling att komma lite tidigare så vi kan äta tillsammans. Ska ju inte vara med honom i helgen. För i helgen är det kusinhelg!


Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, I want food!

Imorrn ska vi disikera på labben, vad det var vi skulle disikera kmr jag inte ihåg? Men typ något djurhjärta? Mums!


Men nu ska jag gå och göra något åt mitt hår. Hajdoo!

Ovido - Quiz & Flashcards