K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Kikki - 22 oktober 2007 15:08



Imorse var jag hos syon i nästan en timme. Han var så himla snäll och han förstod verkligen min situation, vilket var väldigt skönt. Vi satt och pratade en massa, och han sa att det kommer bli och är en massa nya regler nu.


En BRA regel som skulle komma om typ ett år eller något var att om man tex vill bli sjuksköterska så ska dom börja kalla till intervju eller vad man ska kalla det. För att då se hur intresserad man är av att bli sjuksköterska då tex. Det var en bra regel tycker jag! Alltså jag kan inte sluta tänka på hur förstående han var syon, mats som han nu heter. Jag trodde verkligen inte det om honom om jag ska vara ärlig (a)


Så nu har jag fyllt i blankett för att ta bort både fotokursen och multimedian. Syon sa att jag inte behövde reducera om jag tar och läser en 50 poängs kurs i vår, vilket jag ska göra. Jag tror han måste ha räknat fel, men han sa att det var rätt när jag var lite tveksam på om poängen verkligen skulle räcka. Men sen får vi se hur det blir, kanske blir reducerat också. Så jag ska försöka fixa något slags intyg av min sjuksköterska på torsdag då jag ska träffa henne.


Nu ska jag snart iväg och träna, sen ikväll blir det sovning hos älskling :)

Jag måste bara berätta att vi åt världens godaste fläskfilé i fredags hos honom. Jag har ALDRIG ätit något godare. Han är så bra på alla sätt och vis min darling :)


Imorrn ska jag träffa Carro efter skolan, ÄNTLIGEN! Är nog över en månad sen vi sågs =/ Vi ska väll gå runt och kolla lite, sen blir det nog sallad på vårat favoritställe, Coffée house ;)


Men nu ska man kanske ta och äta något så man orkar träna ordentligt sen.


Ovido - Quiz & Flashcards