K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Kikki - 17 oktober 2007 17:48



Bra att vissa förstår...

Av Kikki - 17 oktober 2007 11:48



Sitter i datasalen på skolan och har håltimme i en timme till ungefär. Då ska vi ha filosofi, seminarium. Jag vet knappt vad vi ska prata om. HATA FILOSOFI! Alla lär ju tro att jag hatar allt i skolan men det gör jag faktiskt inte. Jag har bara råkat valt hel fel kurser som inte alls passar mig. Jag borde verkligen valt medicinsk grundkurs eller vad det heter. Det verkar vara kul och det är iaf sånt som jag är INTRESSERAD av.


Men men det får bli som det blir.


Idag när jag kommer hem måste jag fixa religionsläxan, ringa vägverket och en himla massa andra saker. Sen ska jag träffa Vikky också om hon har tid.


Sen blir det sovning hos Tommy och jag ska plugga Internationella som FAN!

Ovido - Quiz & Flashcards