K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Kikki - 5 oktober 2007 18:56


Jag är så duktig. Hur många sitter och pluggar en fredagkväll? (a)


Okej, jag har inte pluggat så mycket men det är väll tanken som räknas. Men jag har skrivit en A4 sida på datorn om "upptäck kärleken" Det var ju iaf något roligt att skriva om, orden bara kommer :D Då kan det faktiskt vara rätt kul att skriva!


Men nu undrar jag om jag ska ge mig? Det är ju faktiskt fredag och jag ska plugga mer imorrn hos tommy.

Om en timme blir det Idol med mina älskade popcorn!



Av Kikki - 5 oktober 2007 06:36



..är det fredag! :)


Labb första timmen idag, usch. Jag hoppas att vi slipper skriva labbrapport på den här labben, känns inte riktigt som jag har tid med det. Har ju typ 1000 andra saker i skolan som jag måste fixa. Så i helgen blir det hårdpluggning hos Tommy. All svenska ska jag göra klar iaf, det är ett måste. Sen är det bra om jag läser igenom samhällen och internationella relationer. Det är mina mål för helgen, annars blir jag besviken på mig själv!


Efter skolan idag så ska jag på sjukhuset. Som tur är så behöver jag inte gå tidigare från svenskan, då hade nog min svenskalärare blivit ännu surare än vad hon redan verkar vara på mig. Men jag ska visa henne att jag kan jobba ikapp, så det så!


Men nu ska man väll ta och försöka fixa till sig lite innan det är dags för skolan.


Ha en bra daaag! =)



Ovido - Quiz & Flashcards