K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Kikki - 21 oktober 2007 15:20



Nu har Annie åkt hem, och jag har hunnit varit och tränat. Jag orkade egentligen inte, men jag tog mig iväg ändå och när jag kom dit så vart jag peppad så det gick bra till slut.


Sen ska jag och syrran ut och äta restaurangchansen. Vi orkar inte laga mat och mamma är ju i Stockholm så det blir nog ingen mat i det här huset. Sen ska jag till Tommy direkt. Där måste jag verkligen PLUGGA! Borde göra lite samhälle, för imorrn måste jag börja plugga på religionen. Jag MÅSTE få bra på det provet!


Imorrn har jag tid hos syon halv 10. Vi ska skicka in någon ansökan om jag kan få reducerat. Det är för mycket som det är nu, det funkar verkligen inte känner jag. Det ändå problemet med reducerat är det att jag har för bra betyg enligt syon. Haha, för en gångs skull är det någon som tycker jag har bra betyg. Alltid kul att höra, men det var ju inte så bra i det här fallet (a) Aja, vi får se hur det blir.


Nu ska jag ta och försöka fixa till mig lite, så jag kan ut och äta sen :)





Ovido - Quiz & Flashcards