K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Kikki - 15 oktober 2007 18:30



JAG HATAR DATORER! Multimedia kursen kmr gå åt helvete. Jag ska boka tid med syon, kmr inte kunna gå kvar på multimedian, och sen webbdesignen? Men mamma och jag pratade en massa förut o vi ska nog fixa det på något vis. Allt har ju inte varit så lätt, så jag orkar verkligen inte med allt =/ Jag går in i väggen snart som Annie sa igår. Man gör ju det, för lärarna kan ju inte planera och lägger proven samma veckor! TACK!


Jag hinner inte med allt jag måste göra, och det känns som jag sviker alla. Jag har inte glömt er, jag vill inget annat än att umgås mer med er. Även fast det kanske inte märks. Usch, vad dum jag är.


Idag är det en klagodag, stackars tommy. Hur ska han stå ut? Ska dit snart.

Det blev även löpbandet SOM FAN idag, jag behövde avreagera mig. Men det blev inte bättre..


HEJDÅ!

:@

Av Kikki - 15 oktober 2007 09:49



FAN VAD JAG DÖR JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

Jag ringde körskolan för en stund sen och bokade ny uppkörning. Jag hade tänkt att jag kanske skulle få en tid om 1-2 veckor sådär för jag tycker jag borde få lite förtur (a) MEN NÄE! 21 NOVEMBER!!!!!!!! Det är ju förfan en evighet tills dess. Jag blir så jävla less :( Men jag ska ringa till vägverket själv och se om det verkligen inte finns en ledig tid tidigare. JAG KAN INTE VÄNTA EN MÅNAD!


Ovido - Quiz & Flashcards