K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Kikki - 3 oktober 2007 14:24


Jaha, men ovaaanligt? Åh, vad arg jag blir på mig själv. Jag skulle aldrig ha gått hem, jag kunde väll ha varit på stan eller något då hade jag inte varit så arg som jag är nu. Hatar verkligen att jag inte kan hantera mig sjääälv!


Jag hade visst ingen körlektion idag på eftermiddagen, det var visst nästa vecka som jag hade två dubbellektioner på onsdagen. Men då ska vi ju till sthlm på religionsresa så dom måste jag avboka :o


Nu ska jag ta och fixa till mig lite och sen börja gå ner till stan och träffa syrran så ska vi äta :)


Imorrn gäller det. Halkbana :D Det är säkert skitkul! Hoppas det är normalt folk man får köra dit upp med bara :o Jag vill verkligen köra första biten, hoppas jag får göra det (a).

Av Kikki - 3 oktober 2007 06:13

Jag är så otroligt jävla skolless så det finns inte, men vem är inte det?


Nu har jag snart dubbelkörlektion, eller ja, 7.15 Sen blir det skolan, och sen är det dubbellektion igen kl 14.00 När jag kört klart ska jag och syrran gå och äta restaurangchansen =)


HELVETE VAD TRÖTT JAG ÄR NUU! Jag vill sova! :(

Ovido - Quiz & Flashcards