K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Kikki - 13 februari 2008 19:03



Blev en väldigt trevlig pizzaätning idag med mina två underbara! :) Annie och Tommy, kunde inte ha blivit bättre :) Jag åt en jättegod fläskfilé pizza med lök och paprika! När vi ätit så skjutsade vi ner Annie till navet och jag och älskling åkte hem till mig där vi är nu :)


Jag ska snart joina min älskling som ligger i sängen det är ju snart sjukhuset så ;) Sen ikväll är det ju Grey också, eller om det blir top model. Jag har inte bestämt mig än! Får sova med min älskling inatt också. Det är så underbart att ha ny säng så han kan sova här så jag slipper sova ensam =/



Av Kikki - 13 februari 2008 11:14


Det är väll bara att gå iväg till skolan? Hur svårt kan det vara? Det går verkligen inte att förklara hur det känns..


Visst har det funnits dagar då jag verkligen inte ville gå till skolan under hela gymnasieperioden. Men då har det ju varit för man velat ligga hemma och sova och helt enkelt bara strunta i skolan. NU så finns det inget jag hellre vill än att gå till skolan.Jag vill gå till skolan och få träffa alla och ha roligt men nejdå det går visst inte för sig.


Det är nog som jag och Annika pratade om, att jag ska straffa mig själv genom att INTE gå till skolan och detta händer när något blivit helt fel. Som det såklart blev idag med bara för jag hade för mkt tid över. Något inom mig vill ju att ALLT ska gå åt helvete, och den rösten är för stark för att stå emot vissa gånger, som idag. Idag vill den där rösten att jag ska stanna hemma så skolan går ännu mer åt helvete. Så skulle man kunna förklara det. Men jag ska minsann iväg på stan med Annie i vilket fall. Den där rösten ska inte få förstöra för mig och min underbara kusin idag. För idag ska vi ha trevligt, bara hon och jag! Det behöver vi :) Sen är jag så sugen på pizza också!


Jag borde börja gå upp en kvart innan skolan börjar så skulle jag inte hinna tänka en massa. Eller att jag åker med mamma till skolan för då vet jag i allafall att jag kommer iväg men eftersom jag har sovmorgon så ofta så åker jag aldrig med henne nu förtiden. MEN IMORGON börjar jag halv 9 och då ska jag minsann åka med mamma, tror jag. Kan ju alltid försöka!


Nu sitter jag här och SKÄMS för att jag och Anneli skulle ha gjort PA idag, men nu kommer det ju alltså inte bli så. Jag skickade ett till mejl till Helex förut iaf. Dom verkar inte precis så intresserade eftersom dom inte kan svara på mina mejl? Jag får väll ta mod till mig och ringa dom på fredag om dom inte hört av sig fram tills dess. Jag ska väll ta och fixa lite PA nu här hemma iaf, men ändå. Jag är ingen bra "medarbetare" just nu. Jag känner mig verkligen som en svikare, som bara sviker människor hela tiden. Jag förstår om vissa tycker det, men det är inte så lätt. Jag försöker verkligen!






Av Kikki - 13 februari 2008 09:38



Min säng är helt underbar! Jag har sovit hur bra som helst! Älskling sov här också såklart, men stackarn skulle ju upp och jobba tidigt medan jag låg kvar och sov ;) Men sen vid 9 så gick jag upp efter att ha pratat med min underbaring i telefon :)


Nu ska jag ta och fixa till mig, har bara en lektion idag och sen ska jag och Anneli göra PA!


Sen ska jag på stan med Annie. Vi ska upp på Marco Polo och käka pizza också ;) Marco Polo är visst berämde för sina goda pizzor så ;) Enligt syrran iaf (a)



Ovido - Quiz & Flashcards