K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Kikki - 15 februari 2008 23:03


Jag är nog egentligen jävligt svartsjuk men jag visar det nog inte så mkt.

Men nu sitter jag har och är det i allafall för att tommy är på krogen, fast pratade med honom nyss iaf :) han ju ringa senare också.


Sen kommer han och sover här om han inte kan ta sig hem.


Men nu ska jag sova! Imorgon ska jag ta en promenad på morgonen och sen göra religion och resten av helgen ska jag vara med min Tommy :)



Av Kikki - 15 februari 2008 15:40


Vaknade vid 9 tiden imorse hos Tommy och då tog jag det bara lugnt. Sen vid 12-tiden så kom mamma och syrran och hämtade mig också åkte vi och handlade :) När vi kom hem så tog jag och syrran oss en promenad ner till stan för att hyra film så ikväll blir det myskväll med syrran :) Vi har laddat upp med godis och annat gott ;) Ska äta tacos till middag också så det blir en riktig myskväll i kväll :)


Hade varit kul att gå på studentfesten ikväll, men känner mig inte så laddad för det idag. Känner mer för en hemmakväll med syrran :) Även fast jag kmr sakna min älskling som bara den för jag saknar honom redan så himla mkt :/


Men det är jag själv som valt att vara hemma ikväll så jag får skylla mig själv.

Sen tycker jag det är så dåligt att vem som helst verkar kunna komma in på studentfesterna. Är det studentfest ska det väll vara för dom som tar studenten och inte för en massa annat folk? Då kan dom ju lika gärna kalla det gymnasiefest. Jag tycker bara det känns så dumt. Men jag är nog ensam om att tycka det men det står jag för. Tommy ska ju till och med dit. Men men ;p Det får jag väll acceptera.


Nu vill jag ha tacos!



Ovido - Quiz & Flashcards