K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Kikki - 27 februari 2008 13:12


Näe, idag är det ingen bra dag. Börjar få ont i huvudet också, men jag tror det är för jag druckit så mycket kaffe idag, och inget vatten alls nästan så nu blir det till att dricka vatten istället.


Skulle ju egentligen träna ikväll, men jag tror inte jag har någon energi för det idag tyvärr..Kanske tar en promenad upp till älskling istället. Det är ju faktiskt en bit att gå från stan till granloholm, också är det nästan bara uppför. Så jag kör nog på det istället. ELLER så får kanske tommy hämta mig på stan, vi får se..


Men jag blir nog på bättre humör sen när jag får träffa Annie och Carro på stan. Det är så tråkigt att bara sitta hemma, och jag kan inte koncentrera mig på något skolarbete heller =/







Av Kikki - 27 februari 2008 10:43


Pratade nyss med min blivande sjukgymnast i telefon. Hon lät så himla snäll! Jag tror det är jättebra för mig att gå till en sjukgymnast så jag får lite bättre kroppskännedom för den är ju sämst just nu. Så nästa fredag ska jag dit =)


Men nu kanske man ska ta och fixa lite lunch..

Av Kikki - 27 februari 2008 07:37


Gick jättebra hos Annika igår. När jag hade varit där kände jag mig som en ny människa och hela kvällen var jag helt uppe i varv och jag kände mig ovanligt glad. Tänk vad mycket det gör att få lätta på sina känslor, fast det gör jag hela tiden tycker jag men hos Annika kan man verkligen bara sitta och klaga utan att det är något fel med det för hon vet ju att det här inte är något lätt.


Älskling åkte till jobbet vid halv 7 och då gick jag och la mig i  soffan en stund och trodde jag skulle somna men icke. Så jag gick och gjorde i ordning kaffe och mackor som jag nyss åt.


Mamma har åkt iväg till Umeå och pappa är iväg och jobbar så idag är jag ensam hemma, skönt!

Ska iväg på stan senare först med Annie, och sen ska jag träffa Carro också så ska vi äta på subway :) Sen ska jag gå direkt till friskis och träna med Sara antagligen. Efter träningen kommer älskling och hämtar mig så ska jag sova hos honom =)





Ovido - Quiz & Flashcards