K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Kikki - 26 februari 2008 15:07



Var nere hos syrran en sväng förut och provade lite byxor. Fick med mig 2 st hem som jag nog ska kunna använda tills vidare bara jag har tröjor som är lite längre till. Men ska verkligen försöka hitta ett par nya jeans också nu månaden som kommer, några som jag verkligen trivs i. =)


Nu har jag nyss kollat på Nya tider och druckit ännu mer kaffe och ätit en massa mandel. Det är så jävulskt gott med mandel!


Ska snart ta bilen upp till Annika, ska bli skönt att komma dit nu. Sen ska jag hem och äta laxsoppa med mamma. Den där soppan är så himla god :) Älskling kommer också hit såklart =)

Av Kikki - 26 februari 2008 11:32



Sitter här och dricker kaffe och läser bloggar, mkt trevligt! =)


Imorse åkte jag alltså iväg och solade, sen åkte jag hem och duschade och försökte få älskling att gå upp ur sängen. Vid halv 11 åkte han till jobbet och jag och mamma åkte och handlade mat :) Köpte bl.a en kyckligklubba och ett jättegott bröd som jag nyss åt till lunch. Dock var det för lite att äta till lunch, men jag får äta något mer senare :)

Ska iväg till Annika kl 4! Har ju inte varit där på 2 veckor nu, så nu är det på tiden. Ska bli skönt att få prata av sig lite. Det känns bara jobbigt att behöva göra henna lite besviken eftersom jag inte mår superbra som jag gjorde sist jag var där, men men. Det är en bergodalbana det här..


Förut sa mamma att det var skottår i år så det är 29 dagar i februari? Jag som hade förväntat mig att jag skulle få shoppa den 28onde, alltså på torsdag då jag och älskling ska gå på birsta efter att jag klippt och slingat håret. Sen ska vi ut och äta också, så nu vill jag ha torsdag! Det ska bli så mysigt! Ska ju försöka ta mig iväg till skolan på förmiddagen då också, det kmr kännas konstigt men blir nog bra när jag väl är där antar jag..

Fast jag är inte säker på när man får pengar, om det är den sista eller 28onde? Men det märker vi ;) Annars får jag väll lägga undan kläderna och åka och köpa dom på fredagen (a).







Av Kikki - 26 februari 2008 06:54



Glömde stänga fönstret igårkväll så nu är det verkligen jättekallt här på mitt rum. Jag tror detta gjorde så att älskling inte orkade åka till jobbet utan ligger och sover i min säng nu? Haha, men jag ska nog få iväg honom snart, kan ju alltid försöka ;)


Jag ska ta och fråga mamma när hon vaknar om jag kan låna bilen ner till stan en snabbis och ta en solning. Det var lääängesen sist..



Ovido - Quiz & Flashcards