K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Kikki - 12 februari 2008 12:01



2 varv runt sjön och det känns lite bättre. Jag är helt slut i benen, SKÖNT! Men jag ska minsann träna halv 5 idag, blev ju ingen träning igår.


Fick världens gulligaste sms av min älskling förut också när jag skrev och berättade hur jag mådde. Han vet verkligen vad han ska säga för att få mig på andra tankar. Jag skulle aldrig ta mig igenom allt det här utan honom! Sen ringde Vikky också och fick min på andra tankar. Hon vet också vad hon ska säga för att få mig att må bättre. Du säger så mkt kloka saker vännen!


Tur att jag har så mkt underbara människor runt omkring mig :)


Nu ska jag lägga mig och kolla på Svensson Svensson. Har bara hunnit kolla på ett halvt avsnitt. Har ju 3 säsonger jag ska se! :)


IDAG KOMMER MIN NYA SÄNG! :D Så något positivt har den här dagen att erbjuda iaf :)

Av Kikki - 12 februari 2008 09:31



Det går inte att beskriva hur det känns just nu. Varför är jag så dum? Var jag tvungen att leta reda på den där maskinen? Det här är inte sant.

Är man tillräckligt desperat så hittar man ALLT, vilket jag gjorde. Jag behövde bara bekräftelse och det kan man säga att jag fick. Hur ska jag göra nu? Som jag känner just nu, har jag ALDRIG känt förut. Det känns så jävla hemskt så jag har aldrig varit med om något värre.


När blir allt bra? Jag har verkligen noll kontroll kvar och det känns förjävligt.


ALLT kändes så bra imorse och jag var peppad för skola. Men sen åkte mamma och pappa iväg och jobbade och mig kan man inte lämna ensam längre!!!


ALDRIG varit med om så högt förut. Det här är rekord! DÅLIGT REKORD!





Ovido - Quiz & Flashcards