K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Kikki - 23 februari 2008 14:04



Åh, jag blir så less på alla som klagar på att dom måste gå ner i vikt! Herregud, spela roll hur mkt man väger? NEJ! Okej, om man typ har en massa övervikt men ligger man på normalvikt kan man väll bara se till att stanna där? Det är ju inte ens fint att vara smal, man ska ha kurvor!

Bara man mår bra så spelar det ingen roll vad man väger!


Behövde bara skriva av mig lite. Förstörde dock min dag nyss. Jag har ju noll kontroll, jag blir galen! Hoppas inte det här ska förstöra hela kvällen nu med min älskling. Vilket det brukar kunna göra, men men. Jag väger ju inte 100 kg än iaf.


Har snart skrivit 2 sidor på psykologin iaf :) Dock vet jag inte vad jag skriver? Känns lite flummigt, men men. Jag gör så gott jag kan! :)



Av Kikki - 23 februari 2008 10:27


Åh, vad less jag blir på folk som bara vill jävlas! Det finns INGET som kan förstöra mellan mig och Tommy! Han älskar mig, och jag älskar honom!


Igårkväll tog jag och älskling det bara lugnt hemma hos honom. Jag var helt slut efter träningen så vi gick och la oss rätt tidigt. Sen imorse så åkte jag iväg vid 8 tiden för att först träna lite på gymmet innan själva passet. Så nu är jag slut i kroppen men det är så skönt! :)


Nu ska jag väll ta och äta något, och sen måste jag verkligen försöka plugga. Sen senare idag så ska jag vara med Tommy såklart, vi ska laga mat och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda ;p



Ovido - Quiz & Flashcards