K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Kikki - 24 februari 2008 16:18


Nu kommer nog älskling och hämtar mig snart. Han har ju varit ute och kört scooter idag som han har längtat så mkt efter :) Ikväll ska vi bara mysa och ta det lugnt, är ju Wallander ikväll också! =)


Jag vet att jag har sagt det förut, men det tåls att upprepas. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig Tommy! Utan dig skulle jag aldrig orkat kämpa som jag gör, det är jag säker på! <3

Av Kikki - 24 februari 2008 14:35


Är hemma nu en stund. Behövde plugga lite och nu har jag gjort klart psykologin iaf..Men ska tillbaka till Tommy om någon timme! =)


Imorrn är det möte med syon kl 11, mamma ska också med.


Igårkväll så åkte jag och tommy till hans syrra och hennes familj och hälsade på. Vi kollade på melodifestivalen och hade jätte trevligt =) Sen vid halv 11 åkte vi hem och då tog vi en sväng förbi Johan där det var lite folk :)


Idag i bilen på väg hem från Tommy så säger jag till mamma att jag tänker färga håret brunt i veckan, och då blir mamma lite fundersam. Sen när vi kmr hem så pratar hon med pappa om det och dom vill inte att jag ska färga håret hemma själv, eftersom det inte är 100% säkert att det blir bra. Så nu ska dom betala klippning och färgning till mig! :) Men det blir nog ljusa slingor istället för brunt. Så nu har jag bokat tid hos Trudes på Birsta på torsdag kl 14.00 :D Ville ju klippa och färga håret på Jess där jag alltid brukar göra det men då hade dom inga lediga tider innan helgen, och jag vill verkligen färga håret innan lördag för då är det partaj! :D


Annars så känns allt inte så bra idag. Både mamma och syrran har pratat en massa om skolan att jag måste gå dit. Men ni vet ju ingenting, om ni bara visste hur det känns för mig, det går verkligen inte att beskriva känslan som finns inom mig hela tiden. Den kör slut på mig..När det bara är jobbigt att ta sig igenom dagarna kanske det inte är så lätt att ta sig till skolan också? Men jag ska försöka ta mig till skolan mer iaf..











Ovido - Quiz & Flashcards