K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Kikki - 1 februari 2008 18:34


Till min och Saras stora besvikelse så var det inte Monika idag =/ Det var ett intensivpass istället! Jag hade jätte ont i magen under hela passet så jag kunde inte precis ta ut mig som jag hade velat. Sen när man skulle göra ryggövningarna så kunde jag knappt lyfta upp magen för det kändes som en stor klump i magen.


När jag kom hem så var syrran här :) Det första hon säger när jag tagit av mig jackan är "Men vad fin du blivit nu, nu har verkligen musklerna börjat komma tillbaka" Först tog jag det lite fel för den här dagen känns "stor" Men jag ska försöka att inte bry mig för storleken spelar ingen roll. Man ska var nöjd med sig själv hur man än ser ut. Jag tror jag skulle vara lyckligare om jag vägde 90 kg än 50kg. Sen så vill jag ju börja se lite "vuxnare" ut och det gör man om har FORMER!


Förut så tyckte jag att det var så snyggt att vara smal men det tycker jag inte längre. Man är byggd som man är byggd. Vissa är född pinnsmala, andra normala, andra lite knubbiga. Det är inget man kan rå för. Man är bra precis som man är. Utsidan ska inte spela någon roll. Det är insidan som är viktig. Jag önskar att ALLA kunde tänka så.


Nu ska jag ta och läsa lite bloggar. Men jag tycker vissa uppdaterar lite dåligt. Så ta och skriv lite mer blogg nu så jag får något att läsa ikväll ;) Att läsa bloggar är ju till och med roligare än att kolla på film. Så mitt nöje ikväll lär ju bli att läsa bloggar och äta godis! ;)


Kommer säkert ett till inlägg senare. Har ju "bara" skrivit 5 inlägg idag men jag har inte så mycket för mig idag och då blir det lätt att jag skriver lite för mycket här.

Av Kikki - 1 februari 2008 15:04



ÄNTLIGEN! Jag har haft så tråkigt idag så det ska bli så skönt att få komma iväg och träna snart. Ska vara hos Sara vid 20 i 4 så vi hinner gå på gymmet innan passet börjar :)


Jag förstår egentligen inte hur jag ska kunna träna idag har världens träningverk sen allt gående igår. Gick mer än vanligt, från Tommy i granloholm och ner till stan och sen en massa mer. Men jag är duktig!


Blir nog träning imorgon med på morgonen innan jag ska vara med Tommy.


Men nu ska jag leta rätt på vattenflaskan. Den försvinner jämt på något konstigt sätt?



Av Kikki - 1 februari 2008 12:19



Sådär, nu har jag gjort om min design lite eftersom jag har så tråkigt :/

Jag undrar vad jag ska hitta på nu? Ska ju inte iväg och träna förrän om 4 timmar. Jag vill träna NU! Hoppas verkligen det är Monika idag nu :) Ska bli kul att träffa Sara också, jag tror hon hade lite skvaller på gång ;)


Men man kanske ska ta och städa här i databordet. Det ligger papper och böcker överallt i hyllorna och lådorna. Ingen ordning alls! Jag som brukar ha så fint överallt, men när det gäller ordning i lådar och liknande så är jag lite slarvig tyvärr. Så det ska jag nog ta och göra nu :)


Sen om 2 timmar ska jag kolla på Nya tider. Det är ju så spännande nu! Synd att man missar vissa dagar eftersom det sänds på en så dålig tid då man oftast är i skolan eller nere på stan. Men idag får jag iaf se på det :)


Som vanligt satt jag och kollade på en massa bilder nyss. Kanske kommer upp lite bilder här sen om jag har tid. Det är alltid kul med gamla bilder för man såg så annorlunda ut!


Men nu är det städdags!

Av Kikki - 1 februari 2008 09:31



JAG BLIR GALEN PÅ MIG SJÄLV!


Jag var verkligen positiv till dagens skoldag. Men oj, sen hände det grejer och nu är skolan det sista jag tänker gå till. Jag som verkligen, verkligen, verkligen VILLE GÅ PÅ PSYKOLOGIN! Men det är ju bra att jag ska förstöra allting.


Jag börjar nästan bli rädd för mig själv för jag vet inte vad som håller på att hända? Jag är verkligen tvärtemot mot vad jag var för en månad sen? När ska allt stabilisera sig? Hela min kropp verkar vara ur funktion! Jag blir tex ALDRIG mätt? Men jag ska försöka ta in vad Carro sa nyss i telefon! :)


Jag får väll skylla mig själv när jag misshandlat min kropp som jag gjort senaste tiden.


Hade det varit för en månad sen nu så vet jag precis vad jag hade gjort. Men nu lever jag igen, och jag ska bli BRA någon gång i framtiden och det blir man inte genom att fuska!





Av Kikki - 1 februari 2008 08:16



Har bara en lektion idag från 10.15-11.30 :) Sen är det ju Psykologi också så det ska bli kul! Sen ska jag väll bara hem och äta lunch och ta det lugnt så jag är utvilad till träningen halv 5! :D


Ikväll ska jag bara vara hemma och äta mammas hemmagjora pizza och svulla godis och kolla på film ikväll :) Tommy ska ut, eftersom jag inte "ville" vara med honom. Men jag tycker om att vara själv ibland :) Men lördag och söndag ska jag vara med min älskling iaf :)


Men nu måste jag ta och fixa till mig!



Ovido - Quiz & Flashcards