K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Kikki - 25 februari 2008 14:18


Jaha, som vanligt. Jag ensam hemma = KAOS!

Jag är bara så less på att jag aldrig kan sluta när jag väl börjat. Men förhoppningsvis kommer det här beteendet försvinna med tiden också.

Det är helt sjukt och jag blir så less på mig själv att jag inte bara kan äta normalt! Ikväll måste jag verkligen köra slut på mig på träningen! Men det finns det nog energi för också, efter den här dagen ensam hemma..


Men nu ska jag kolla på nya tider =)

Av Kikki - 25 februari 2008 12:43


Åh, allt gick så bra på skolan! :)


När jag och mamma stog och väntade på vaktmästaren så kom även Kurt förbi och stannade och pratade med oss också sa han att vi kunde sätta oss på hans rum sen och prata.


Hos syon kom vi fram till mycket bra saker, jag har ju alltid varit orolig för att inte få ta studenten. Men det fick man visst göra även fast man hade för lite poäng :) Det känns bra! Sen så skulle vi egentligen prata med rektorn också men då var hon på lunch så Mats skulle ta och prata med henne.


När vi var klar hos syon så ringde vi Kurt men då hade han gått iväg för att äta, MEN han kom tillbaka till skolan ändå. Han hade dock inte fått maten än men han hade beställt och allt. Det var så snällt gjort! Vi gick igenom lite vad resten av klassen gjort och mamma ska ta hem dom där filmerna som jag missat och sen skulle jag bara plugga på lite ord och sådär. Jag sa till kurt att jag ville försöka få G och då sa han "Ja, men  det är ju självklart. IG blir det aldrig"

Kurt måste vara den mest förstående läraren som finns. Han satt och sa att han inte velat pressa mig så mkt genom att skriva vad jag ska göra för uppgifter på fc osv eftersom han förstod hur fel allt kan bli då, alltså att det kan kännas som en stor press på mig. Så han sa att jag skulle vara hemma om det kändes bäst och att jag skulle ta en sak i taget och bara göra så mycket som jag har ork till. Det kändes så himla bra att få prata med honom, för han förstår verkligen!


Sen sa han även att jag fick VG i Internationella relationer!!! Jag hade ju sagt att jag satsat på det till honom och han sa att han tyckte jag var värd det för att jag hade kämpat så bra på den kursen och lyckats så bra med uppsatsen. Sen var det ju synd att jag var borta en del på slutet av kursen men det hade han förståelse för :) Jag var ju helt säker på att jag bara skulle få G, så det var kul att höra att man fick VG! :D


Kurt tyckte det skulle vara kul om jag kom på torsdag då resten av klassen ska redovisa något miljöprojekt? Så jag kanske tar mig dit och lyssnar på det iaf =) Fick sammanlagt 4 kramar av Kurt även!


När vi var klar på skolan så skjutsade mamma hem mig och nu sitter jag här och har nyss ätit för en hel armé. Men men, jag orkar inte gräva ner mig för det idag..


Ska ju träna sen också :) Ikväll kommer förhoppningsvis älskling hit och sover! =)





Av Kikki - 25 februari 2008 07:57



Ny vecka och jag vet ingenting..


Nu vill jag bara att det ska bli torsdag så jag får klippa och slinga håret :) Sen längtar jag verkligen till lördag också!


Var så trött imorse när jag gick upp med Tommy, men jag hade ju bestämt att han skulle skjutsa hem mig så jag var tvungen att gå upp.


Nu har jag nyss duschat och ätit frukost. Så nu ska jag väll ta och fixa till mig lite. Sen kl 11 är det ju möte nere på skolan med syon. Det känns jobbigt för jag tror inte att varken mamma eller syon förstår någonting. Men vi får se hur det går..Sen ska vi försöka få tag i vaktmästeran också så han kan bryta upp mitt skåp!


Ikväll blir det träning iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards