K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Kikki - 2 februari 2008 10:36


Då fick man en genomkörare idag med. Först gymmet och sen ett medelpass. Var en ledare som jag aldrig varit på något pass med förut men hon var rätt bra faktiskt :)


För en gångs skull så stannade jag kvar på på avslappningen och sen när passet var slut och man skulle ut från salen så kryllar det av jätte söta barn med sina mammor, och vissa pappor. BARNEN VAR SÅ HIMLA SÖTA! Det var så gulligt när dom kom där hand i hand med sina mammor iklädda träningskläder. Ja, jag älskar barn!


Nu har jag nyss duschat så nu ska jag väll äta lunch snart och fixa till mig. Vid halv 2 ska pappa skjutsa mig till Tommy :) Jag undrar hur han mår idag? eftersom han var ute igår. Det återstår att se när jag ska ringa honom lite senare. Är nog för tidigt att ringa nu ;p Jag hoppas vi kommer ut något idag iaf. Jag är ju så sugen på sallad på Coffée house och vi hade ju tänkt äta det men min ekonomi är sämst. Men jag funderar ändå på om jag inte ska unna mig en sallad ändå? ;)


Nu blir det nog inget bloggande förrän på måndageftermiddag ;) Ska vara hos älskling fram tills dess så :) Myys!


Ovido - Quiz & Flashcards