K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Kikki - 22 februari 2008 12:28


Anneli och Jacqueline var nyss här med en massa papper från skolan och sådär, sen hade dom köpt en blomma till mig också! :) Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er. Ni är så snälla som bryr er så mkt! Det värmer verkligen! TACK!



Av Kikki - 22 februari 2008 10:32


Jag hade varit duktig och ätit jätte nyttigt i 2 dagar, ja det var inte mkt men allt kändes så bra TILLS nyss. Men det är mitt eget fel, hade jag gått till skolan hade det aldrig hänt. Jag vill bara få ett normalt förhållande till mat som alla andra. Nu blir det kaos så fort jag bara tar en hårdbrödmacka. Det är något som säger till mig att äta fast jag egentligen inte vill, hur funkar allting? Det var precis det här som jag var så rädd för att fastna i, och som jag tror att de flesta med mina problem är rädda för att hamna i.  


Jag verkar ha hamnat i den där fällan som jag absolut inte vill vara i..Kan knappast bli värre nu =/


Anneli skulle komma upp med min påse sen. Hon är ju bara för snäll!:)


Ska iväg och träna sen iaf, kan behövas. Måste träna imorgon också, även fast tommy inte lär vilja att jag går upp typ halv 8 (a) Men men, I need to!


Jag behöver nya träningsbyxor också. Jag behöver ALLT nytt. Kan verkligen inte ha mina tajta halvlånga träningsbyxor, ser ju förjävlig ut i dom nu förtiden! Idag får det bli träning i mina mjukisbyxor! Obekvämt men annars går det inte.


Det blir jämt såhär på fredagarna, så fredagar kommer jag börja hata från och med idag.



Av Kikki - 22 februari 2008 09:30



Pratade med mamma igårkväll, det kändes bra! :) Vi ska försöka fixa något möte med syon och höra hur vi ska göra. Om man kanske behöver ha något möte med mina lärare, och kanske rektorn. För jag vill verkligen klara G i kurserna jag har nu och sen måste jag få ta studenten, annars går jag under.


Har bara psykologi idag, som jag verkligen tycker är jättekul och intressant. Så jag gick upp kvart över 7 och duschade och fixade till mig och åt frukost och läste lite bloggar. Nu borde jag ha börjat gått till skolan om jag ska hinna ner utan att stressa. Men jag behöver ju inte säga så mkt mer än att jag lär sitta kvar där jag sitter :/ tyvärr..


Jag som ville ha min påse med en massa papper och grejer som Anneli har till mig :) Men inte ens det kan jag gå ner för att hämta? HUR SVÅRT KAN DET VARA?  Men jag och mamma kanske kan åka förbi Anneli och hämta den sen när vi ska ut och handla.


Man ska väll må bättre när man är som jag är nu? Det är ju när man är sådär "liten" som man inte mår bra? Men det är ju fan tvärtom för mig. Att det ska vara så svårt att acceptera sig själv i ett större format.


Men nu ska jag bara finjustera mitt CV och skicka till bolagsverket. Skulle jag få jobba där i sommar, skulle det verkligen kännas hur bra som helst. Jag behöver känna att jag fixar något, och jobbar man får man pengar och det kommer jag att behöva. Syrran som jobbar där så att man får ut

12 500 i månaden efter skatt om man jobbar där. Känns ju inte helt fel :)

Men ska inte hoppas för mkt, kommer bara bli besviken.


Nu ska jag göra någon nytta och skicka mejl till syon..

Ovido - Quiz & Flashcards