K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Kikki - 14 februari 2008 17:55



Förlåt för jag skriver inlägg hela tiden! Jag åt nyss våfflor för att fördriva tiden för jag har så tråkigt!


Jag måste snart förnya mitt kort på friskis. Mamma betalar för 2 "aktiviteter". Jag brukar ju ha jympa och gym, men nu funderar jag på att byta gym mot spinning? För jag är inte så mkt för gym, det är bara löpbandet som drar mig dit, haha.


Jag vet, jag går runt och säger att spinning är SKIT TRÅKIGT, och det är det. Men jag kan faktiskt göra något som jag tycker är tråkigt för det är iaf väldigt bra träning :) Så det blir nog så!


Man kanske kan lära sig tycka om spinning annars? Anneli har ju blivit helt galen i det nu så ;)



Av Kikki - 14 februari 2008 16:22



Åh, kan inte min älskling sluta jobba snart vill att han ska komma och hämta mig nu!


Syrran gjorde nyss en romantisk middag till mig och henne :) Det var gott och mysigt att få umgås lite med henne!


Förut när jag låg i sängen och kollade på tv så kom det en massa tårar, men det var bara glädjetårar. Jag är bara så himla glad och lycklig med dig Tommy! Jag trodde aldrig jag skulle få känna vad riktig kärlek är, men det är precis vad jag får känna varje dag nu :) TACK för du finns älskling!



Av Kikki - 14 februari 2008 10:50



Hemma från skolan, ovanligt. Både mamma och Tommy försökte övertala mig imorse att gå dit men det gick ju inte så bra då tyvärr. Behöver egentligen gå ner till stan och hämta ut mina kort jag beställt men jag tar nog bilen senare idag när mamma kommit hem istället. Orkar inte gå idag. Har dom inte fixat mina bilder nu blir jag inte glad. För jag behöver dom IDAG!


Ikväll ska jag såklart vara med min underbara älskling och sova där! Mys!

JAG ÄLSKAR DIG TOMMY! <3

Ovido - Quiz & Flashcards