K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Kikki - 10 februari 2008 21:48



Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! Det är helt otroligt att man kan älska någon så mkt som jag älskar dig! Du lyser verkligen upp mitt liv! :)


Kom nyss hem från älskling :) Vi har bara pratat och tagit det lugnt. Åkte ut en sväng med Danne också och åt på Marco Polo. Blev sallad för mig eftersom det nog blir pizzaätning på onsdag med Annie ;)



Av Kikki - 10 februari 2008 12:25



Inte på det minsta bättre humör än inatt. Mamma ska skjutsa mig till tommy snart iaf, kmr väll hem ikväll.

:(

Av Kikki - 10 februari 2008 04:14



Sämstsämstsämst. Är jättetrött och hungrig så jag ska äta upp hela köket just nu. Jag orkar inte bry mig om någonting, tänk om jag kunde få en egen värld och leva där ensam så hade man kunnat varit precis som man vill..


Vill prata med min älskling nu, kmr inte kunna sova för allt känns åt helvete. Just nu kmr det bara upp negativa tankar i mitt huvud. Morgondagen tänker jag spendera i min säng, ensam.


Nu ska jag äta och bli tjock, hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards