K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

Intensiv

Av Kikki - 1 februari 2008 18:34


Till min och Saras stora besvikelse så var det inte Monika idag =/ Det var ett intensivpass istället! Jag hade jätte ont i magen under hela passet så jag kunde inte precis ta ut mig som jag hade velat. Sen när man skulle göra ryggövningarna så kunde jag knappt lyfta upp magen för det kändes som en stor klump i magen.


När jag kom hem så var syrran här :) Det första hon säger när jag tagit av mig jackan är "Men vad fin du blivit nu, nu har verkligen musklerna börjat komma tillbaka" Först tog jag det lite fel för den här dagen känns "stor" Men jag ska försöka att inte bry mig för storleken spelar ingen roll. Man ska var nöjd med sig själv hur man än ser ut. Jag tror jag skulle vara lyckligare om jag vägde 90 kg än 50kg. Sen så vill jag ju börja se lite "vuxnare" ut och det gör man om har FORMER!


Förut så tyckte jag att det var så snyggt att vara smal men det tycker jag inte längre. Man är byggd som man är byggd. Vissa är född pinnsmala, andra normala, andra lite knubbiga. Det är inget man kan rå för. Man är bra precis som man är. Utsidan ska inte spela någon roll. Det är insidan som är viktig. Jag önskar att ALLA kunde tänka så.


Nu ska jag ta och läsa lite bloggar. Men jag tycker vissa uppdaterar lite dåligt. Så ta och skriv lite mer blogg nu så jag får något att läsa ikväll ;) Att läsa bloggar är ju till och med roligare än att kolla på film. Så mitt nöje ikväll lär ju bli att läsa bloggar och äta godis! ;)


Kommer säkert ett till inlägg senare. Har ju "bara" skrivit 5 inlägg idag men jag har inte så mycket för mig idag och då blir det lätt att jag skriver lite för mycket här.

 
 
Viktoria

Viktoria

1 februari 2008 19:44

Kikkisch, muskler är livet! De är så jävla snyggt och jag ska sträva efter och bli som Linda :) Så ta inte de din syrra sa på ''tjockis'' sättet, utan snygg sättet. TYP: Jag är så himla fin för jag har muskler!

http://www.viktoriab.bloggagratis.se

 
Marre

Marre

2 februari 2008 10:35

Mäh... jag såg dig inte där igår. Blev också beskviken, körde bara första styrkan och syretoppen sen gick jag till gymmet!

Hoppar in på Jessicas i eftermiddag istället.
Trevlig helg Kikki!

http://miniu.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards