K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 13 februari 2008

Hur kan det vara så svårt?

Av Kikki - 13 februari 2008 11:14


Det är väll bara att gå iväg till skolan? Hur svårt kan det vara? Det går verkligen inte att förklara hur det känns..


Visst har det funnits dagar då jag verkligen inte ville gå till skolan under hela gymnasieperioden. Men då har det ju varit för man velat ligga hemma och sova och helt enkelt bara strunta i skolan. NU så finns det inget jag hellre vill än att gå till skolan.Jag vill gå till skolan och få träffa alla och ha roligt men nejdå det går visst inte för sig.


Det är nog som jag och Annika pratade om, att jag ska straffa mig själv genom att INTE gå till skolan och detta händer när något blivit helt fel. Som det såklart blev idag med bara för jag hade för mkt tid över. Något inom mig vill ju att ALLT ska gå åt helvete, och den rösten är för stark för att stå emot vissa gånger, som idag. Idag vill den där rösten att jag ska stanna hemma så skolan går ännu mer åt helvete. Så skulle man kunna förklara det. Men jag ska minsann iväg på stan med Annie i vilket fall. Den där rösten ska inte få förstöra för mig och min underbara kusin idag. För idag ska vi ha trevligt, bara hon och jag! Det behöver vi :) Sen är jag så sugen på pizza också!


Jag borde börja gå upp en kvart innan skolan börjar så skulle jag inte hinna tänka en massa. Eller att jag åker med mamma till skolan för då vet jag i allafall att jag kommer iväg men eftersom jag har sovmorgon så ofta så åker jag aldrig med henne nu förtiden. MEN IMORGON börjar jag halv 9 och då ska jag minsann åka med mamma, tror jag. Kan ju alltid försöka!


Nu sitter jag här och SKÄMS för att jag och Anneli skulle ha gjort PA idag, men nu kommer det ju alltså inte bli så. Jag skickade ett till mejl till Helex förut iaf. Dom verkar inte precis så intresserade eftersom dom inte kan svara på mina mejl? Jag får väll ta mod till mig och ringa dom på fredag om dom inte hört av sig fram tills dess. Jag ska väll ta och fixa lite PA nu här hemma iaf, men ändå. Jag är ingen bra "medarbetare" just nu. Jag känner mig verkligen som en svikare, som bara sviker människor hela tiden. Jag förstår om vissa tycker det, men det är inte så lätt. Jag försöker verkligen!






 
 
anneli

anneli

13 februari 2008 14:50

Jag ser dig inte som en svikare, så att du vet, jag VET att du försöker och du är jätteduktig som kämpar så fint! :)

http://abrutus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards