K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

Duktigt Kikki, DUKTIGT!

Av Kikki - 21 februari 2008 09:48


Den här natten har inte varit bra alls. Var verkligen helt slut i kroppen och trodde jag skulle somna jättefort men icke. Tommy somnade snabbt som vanligt, och jag låg där med mina tankar och funderade på livet hur allt egentligen ska bli? När jag verkligen inte kunde somna så gick jag upp och satte mig i soffan och pluggade samhälle. Då fick jag ju i allafall annat i tankarna. Sen vid halv 3-4 tiden så tror jag ändå att jag lyckades somna. Men sen ringde ju klockan kvart i 6 och då var jag inte ens trött. Jag brukar jämt bli pigg när jag sovit för lite, fast senare så kommer den där tröttheten som ett brev på posten. Känner mig redan jättetrött..


Men jag gick i allafall upp och duschade och gjorde i ordning mig. Sen åkte tommy iväg till jobbet och jag satte mig och kollade på tv och åt lite frukost. Sen borstade jag tänderna och fixade till mig lite mer.


Jag tog till och med på mig jackan och skorna idag, så jag var verkligen på väg till skolan, MEN jag kom aldrig fram till bussen. Så sen låg jag bara hemma i Tommys soffa och tänkte på hur mkt jag hatar mig själv just nu. Jag kan ju lika gärna ge upp allting, för det går ju ALDRIG hur mkt jag än försöker, och jag försöker verkligen även fast det kanske inte märks.


Nu är jag hemma hos mig iaf, tog mig en promenad hem.


Man kanske ska skicka iväg ett sms till mor och säga att jag inte gick på skolan. Vi skakade till och med hand igår om att jag skulle gå och göra provet på skolan iaf. Men till och med det bröt jag. Det visar bara hur svårt det är att stå emot..

Jag vill inte göra henne besviken, men jag måste nog göra henne det tyvärr. Sen behöver jag nog sätta mig ner och prata med henne, för nu får hon ta och skicka iväg något till mejl till lärarna för jag känner mig fortfarande så osäker på hur jag ska klara allt? De lärare jag pratat med har sagt att det är okej att jag jobbar hemma, men ändå. Jag vet ingenting. Sen hade jag ju behövt prata med syon också. Men jag kommer aldrig till skott själv. Mamma och jag borde åka till skolan på måndag och prata med honom och leta rätt på vaktmästaren så han kan öppna mitt skåp för jag har ju tappat nyckeln.


Varför skulle det bli såhär? Jag vill bara kunna må bra och gå till skolan nu dom sista månaderna innan studenten. Det känns bara som jag kommer längre bort från klassen, och det vill man ju inte precis. Det är ju nu man ska vara som "tajtast". Men här sitter jag och har inte varit på skolan på länge. Det känns SÅÅÅ BRA! :/


Men nu ska jag faktiskt skriva en positiv sak!


 

Idag har min älskling stått ut med mig i ett halvår! <3


Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag, och mina känslor för dig blir bara starkare för var dag som går :) Du anar inte hur mkt du betyder för mig. Jag hade aldrig orkat med alla motgångar utan dig!


Synd bara att jag inte mår så bra idag på våran halvårsdag. Men jag kanske kommer på andra tankar när jag är med honom, det brukar ofta bli så :) Han ska komma och hämta mig vid halv 4 så ska vi hem tilll honom och laga mat och bara mysa :)


Nu ska jag se om jag hittar något nyttigt recept på någon lunch som jag kan göra sen!



 
 
Camilla

Camilla

21 februari 2008 14:34

Åhh tusen tack vännen för dina fina ord, dom betyder verkligen mycket för mig!! :)
Du har så rätt i det du skriver, jag förlorar inget på att testa dem.
Jag hejar på dig, vi ska må bra båda två, vi bara ska!!
Kämpa på jag hejar på dig!!
Kämparkramar!! :)

http://camillini.blogg.se

 
Carro

Carro

21 februari 2008 16:02

Ställ inte så höga krav på dig själv vännen =/ DU ÄR SÅ JÄVLA SPECIELL och allt kommer ordna sig. Men man blir inte frisk över en natt och det är sånna gånger du ska kämpa mer .. VAR STOLT över det du gör, se dina framsteg istället för bakslag. Du vet att det går att leva igen Kikki, det finns så mycket mer .. DU ÄR UNIK !

http://acmd.blogg.se

 
anneli

anneli

21 februari 2008 18:07

DU KLARAR DET HÄR! Kikki du är bättre och starkare än det som plågar dig, jag vet att du klarar det. skolan fixar sig, på ett eller annat sätt ska du få din påse imorgon! jag tror på dig och jag vet att du klarar det och jag ser att du försöker och det är jättebra och du är jätteduktig! :)

http://abrutus.blogg.se

 
Ingen bild

kikki

21 februari 2008 19:36

åh, vad gulliga ni är :) tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards