K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 8 februari 2008

Bättre än jag trodde!

Av Kikki - 8 februari 2008 13:23


Jag måste bara tacka Anneli här nu i min blogg för hon är så snäll och verkligen bryr sig. Det betyder mer än du tror! :)


Nu har jag suttit och "lekt" lite med studieplanen eller vad det heter? Jag och syrran fixade den i somras och skrev in de betyg jag fått. Så nu har jag skrivit in lite fler betyg och även skrivit in vad jag tror att jag ska få för betyg nu på vårtermninen. Blir det som jag skrivit in med betygen som jag tror för jag har varit snäll och satsat på G i de flesta ämnen förutom VG i några få. Då kommer jag ha 14.02 Ja, det kanske inte är så mkt. Men jag trodde jag skulle ligga på 12 (a) Det bästa är att för att komma in på sjuksköterskeprogrammet ska man ha runt 14-15 :D Det är ju kanoners! Jag ska nog prova att söka in i april bara för skoj för jag lär inte komma in. Men ändå, då är det inte alls mkt jag måste läsa upp! Jag trodde jag skulle få läsa upp typ 10 ämnen. Det känns så skönt!

Mammas kompis dotter hade ju kommit in på MIUN med bara typ 12 i meritvärde? För det fanns lediga platser. Så man kan ju alltid hoppas att det finns lediga platser till hösten (a). Skulle jag få börja plugga till hösten skulle allt kännas så bra! Så att jag kommer någon vart. Jag vill få klart min utbildning.


Ibland funderar jag på om jag inte ska ta det lugnt något år och bara "slappa" och kanske jobba med tanke på allt..


Men när man får börja plugga på högskola blir det en helt annan sak. Det känns som att människorna där är lite mer seriösa. Sen så är det ju jätte roliga ämnen man läser när man ska bli sjuksköterska. JAG LÄNGTAR! Det ska bli så kul och intressant!


Så nu känner jag mig på lite bättre humör :) Syrran ska med och handla sen så det blir kul att få träffa henne en stund också. Måste be mamma att vi tar en sväng förbi stan också för jag måste hämta ut en sak inför torsdag och det kmr aldrig bli av om jag inte gör det idag ;)


Sen blir det alltså handling på ICA maxi och sen ska det provas sängar och även köpning :) Efter det där ska jag direkt till Tommy också ska vi väll laga mat och bara mysa :)


Imorgon så ska vi bara ut en sväng på dagen och sen ska jag hem och fixa i ordning mig inför kvällen! :D Den här gången ska jag bara ha kul! Det ska absolut inte bli som det blivit förut :) För jag är så laddad!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards