K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Orolig natt =/

Av Kikki - 7 februari 2008 23:48


Lägger mig i sängen och lyssnar på musik eftersom jag ofta gör det på kvällarna och brukar till slut somna med musiken på. Ikväll gick det inte..

Jag är hungrig, ont i huvudet, och hela jag känner mig så orolig på något sätt?


Jag hatar när jag inte kan sova. Det finns inget bättre än att sova för då slipper man tänka och känna alla jobbiga känslor som kmr hela tiden.


Men ikväll kunde jag inte låta bli att tänka när jag låg där i min säng. Det är så mkt jag funderar över och oroar mig över. Jag låg där och försökte räkna upp hur mkt det är jag oroar mig över, och det blev tvåsiffrigt iaf.

Det jag mest oroar mig över är om jag kommer orka med skolan och vara där så mkt som krävs för att få Godkänt i alla ämnen jag läser? Skolan känns jätte jobbig och inte alls kul längre. Eller ja, den är kul om man har lust men det har jag ju inte så ofta? Är så mkt annat som tar upp min tid. Allt är så krångligt. Jag vet varken ut eller in längre.


Jag har nog inte riktigt klarhet i hur jag ligger till i skolan det är mest det. Det jag skulle behöva är något möte med lärarna jag har så dom kan ge mig någon sorts planering med vad jag måste göra för att få godkänt osv.

Nu när jag inte vet någonting och lärarna inte verkar förstå så mycket så känns det inte alls bra. Jag känner mig så osäker!


Hela tiden tänker jag på att jag vill jobba till sommaren och ha extrajobb och allting. Kommer jag orka det? Kommer jag börja må bättre, eller sämre? Jag blir galen av att inte veta någonting. För jag vet hur lätt det är att falla tillbaka, men jag ska inte göra det. Jag vill bara kunna känna mig nöjd med mig själv och känna att jag duger precis som jag är.


Jag borde egentligen bara ha typ 10 läsare av min blogg för den är inte precis så rolig att läsa. Men det känns ändå roligt att så många läser, men man är ju väldigt nyfiken på vilka alla är :)


Nu vet jag inte vad jag ska göra? Vill inte gå och lägga mig för jag mår så illa också känner jag mig jättevarm och svettas om vartannat. Jag vet inte vad det är som händer med min kropp? Igår fick jag springa ut och in på tommys balkong för jag svettades så mycket? Konstigt..


Jag får väll ta och läsa lite bloggar. Kanske borde äta något också för jag är så hungrig..


 
 
Emilia

Emilia

8 februari 2008 23:33

Jag är en trogen läsare gumman!
Jag finns vid din sida

http://ailimeybevid.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards