K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Hungrig

Av Kikki - 7 februari 2008 20:20


Det är så jobbigt att ALDRIG känna sig mätt! Har jag tex ätit en riktig middag så är jag hungrig en kvart efter. Jag behöver få komma till min dietist snart så ska jag fråga om ett riktigt matschema för en som tränar som jag då kan följa. Tror det kan vara bra för mig, för just nu är jag så osäker på om jag äter för lite eller för mkt? 


Idag så har dagen spenderats i Tommys lägenhet :) Gick iväg till ICA och köpte baguetter och risifrutti. Annars så låg jag bara i soffan och kollade på tv. Sen vid tre så GICK jag till friskis från granloholm. Det gick faktiskt mkt fortare än jag trodde så jag fick sitta på friskis 45 minuter innan passet började (a) Jag vägrar verkligen betala buss, speciellt nu när dom höjt priserna. Fattiga jag har inte råd med buss tyvärr.


När jag kom hem så möts man av mamma och pappa i dörren och dom såg ut som om dom inte sett mig på 1 månad!

"Hej, åh vad kul att du är hemma! Det var så tomt här hemma igårkväll"

Sen så fick jag se ett sms som mamma hade försökt skicka till mig igårkväll men som inte hade gått att skicka iväg. Hon är ju allt för gullig min mor :)

Men det känns lite jobbigt när dom verkar sakna en så mkt när jag inte är hemma? Jag får bara en massa skuldkänslor. Jag undrar verkligen hur dom ska reagera till sommaren då jag hoppas på att få flytta med min älskling.

Men mina föräldrar får ju faktiskt skylla sig själv att jag inte är hemma så ofta eftersom jag har en för liten säng så inte tommy kan sova här, eller han får ju inte sova här för mig för jag kan inte sova 2 st i en 90 säng.


MEN IMORGON!


Ska jag och mamma åka och kolla på säng! Så jag blir tvungen att skippa träningen =/ men ska jag få en ny säng i år är det väll lika bra att åka och kolla på den imorgon så älskling kan börja sova här mer :) Får bli träning på söndag istället.


Igårkväll när Tommy kom och hämtade mig efter träningen så var klockan kvart över 7 vilket betydde att sjukhuset då började om en kvart! Så jag hade lite bråttom (a) MEN NEJDÅ! När jag slår på tv;n så är det inte ens sjukhuset! :@


Nu har jag nyss ätit popcorn. Är jag mättare för det? Nej, snarare hungrigare. Jag blir galen! Det känns som jag äter för lite men ändå för mkt? För jag äter så konstigt. Men jag ska nog äta rätt mkt eftersom jag tränar? Ja, det tkr vi! Sen är det så mkt finare att ha lite att ta i så MAT ÅT FOLKET! :D Ät och var glad!


Imorgon gott folk ska jag på skolan, ja det säger jag jämt! Men har ju bara psykologi så det är bara kul! Men det sa jag förra fredagen också men imorgon ska jag! :)


Nu hade jag verkligen behövt mitt bröd från ICA MAXI! Det är det ända brödet man blir mätt av, för en stund iaf, och som är så himla gott! Men imorgon ska jag och mor handla på Maxi så då ska jag köpa mitt bröd ;)



 
 
Ingen bild

Annie

7 februari 2008 21:02

såja gumman , så duktig :) du förbränner så himla mycket mer när du tränar. du behöver verkligen mat, du ha så mycket å ta igen, så var inte rädd för å äta. Det är gott och bra :)

 
Ingen bild

kikki

7 februari 2008 21:05

tack gumman :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards