K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Ovanligt..

Av Kikki - 6 februari 2008 13:34


Den här dagen finns det inte så mkt att säga om, orkar inte gå in på en massa saker. Det känns bara väldigt jobbigt så mycket kan jag säga.


En bra sak med den här dagen var att jag satt och räknade ihop mina poäng nyss. Efter vårterminen så har jag faktiskt 2350 poäng. Jag trodde jag skulle ha precis så jag ska få ta studenten. Men jag har alltså bara 150 poäng mindre än alla andra, så det känns så himla skönt :)


Jag kommer ihåg i tvåan på gymnasiet, då var jag verkligen JÄMT i skolan även fast jag inte mådde bra? Betygen höjdes och jag tog tag i allt. Var jättenoga med att ALLT skulle vara perfekt, och att JAG skulle vara perfekt. Hur orkade jag?  Jag kommer ihåg hur slut jag var på slutet av vårterminen då det var så mycket som det alltid är innan loven. Men jag klarade av tvåan på gymnasiet hur bra som helst och blev glad över att betygen blev så bra som dom blev.


I början av trean tänkte jag att jag skulle satsa ALLT, jag skulle inte ha något G alls. Se hur det gick? Nu orkar jag knappt vara i skolan, jag måste försöka nöja mig med godkänt i betyg. Jag vet inte vad det är som gör att jag inte orkar lika mycket nu? Jag kanske körde slut på mig i tvåan?


Allt känns bara så konstigt, för jag är mycket piggare nu. Men det ändå dom där känslorna som finns där som jag försöker börja lära mig att leva med och det är nog det svåraste och jobbigaste som jag kommer att göra i hela mitt liv.


Jag kommer ihåg när jag var mindre också gick jag och tänkte på hur det skulle vara att ha dom här problemen som jag har nu. Då trodde jag att det bara var att äta och bli frisk. Men då visste jag inte mycket, mer vet jag nu. Bara för kroppen mår bra, som den nog gör nu, så finns det mycket mer att jobba på. 


Men på lördag ska jag minsann släppa alla problem och bara ha kul! :) Jag ser verkligen fram emot helgen :)


En positiv sak också är att jag orkar göra mer saker nu. Förut festade jag ALDRIG, orkade aldrig umgås med folk osv. Men det gör jag nu, så det är kul :)


 
 
Emilia

Emilia

6 februari 2008 22:08

Jag blir så glad när jag läser hur pepp du är för saker, och när det går bra för dig Kikki :)
Tråkigt dock när jag får höra dina jobbiga händelser du går igenom,
och jag vill så hemskt gärna att allt ska bli bra :
så därför måste jag bara påminna dig som jag gjort många ggr tidigare att det bara är att höra av dig om du behöver prata,
tveka aldrig!

http://ailimeybevid.bloggagratis.se

 
Ingen bild

din bästa kusin

7 februari 2008 08:34

älskling, du klarar det här. ta fram den starka kikki som jag alltid har känt. Tänk va bra den senaste veckan varit? fortsätt me det. du mår ju bra av å må bra:) lååt det inte falla över. Älskar dej mest av allt gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards