K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under september 2007

Av Kikki - 9 september 2007 20:07



Jag trodde verkligen jag kommit bort från allt, men jag borde väll förstå att det inte fungerar så. Självklart har det blivit jättemkt bättre, men ibland blir jag så sur på mig själv när jag gör saker som jag egentligen inte vill att jag ska göra. Men det är en ny dag imorgon, och jag ska verkligen skärpa mig! Jag känner mig inte alls nöjd med vad jag håller på med. Vad dryyg jag är, men jag måste bara skriva av mig!


Nu har nyss jag och syrran varit ute och gått en sväng och jag köpte godis som jag nyss proppade i mig, även allt på samma gång. Jag kan inte hantera mig själv :s

Sen så har jag såklart blivit förkyld och det känns som jag håller på att bli sjuk för jag fryser hela tiden. Men jag får skylla mig själv när jag går utan jacka, men jag hinner aldrig gå på stan, och min skinnjacka har jag ju sålt till syrran. Men någon dag i veckan ska jag försöka hinna med stan iaf. Det MÅSTE jag!


Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och tar det lugnt. Jag borde nog gå och läsa lite samhälle för imorrn hinner jag inte för den där jävla novellen jag måste skriva. Jag orkar inte :( Kan jag inte bara få bli några år äldre?


..och nu längtar jag hur mkt som helst efter underbaraste :( en sekund utan dig är som en evighet! Men jag får väll försöka klara mig till tisdag, även fast det kan bli svårt. Men man måste ju tyvärr plugga också :(





Av Kikki - 9 september 2007 15:05


Nu är jag hemma igen efter en helg hos Tommy :) Igår var vi och kollade på både bandy och hockey och på kvällen var vi ute och åkte lite bil. Annars så har vi inte gjort så mkt, mest sovit. Så nu känner jag mig rätt utvilad iaf ;p


Idag hade jag tänkt börja skriva på min novell som vi håller på med i svenskan, men eftersom jag var på sjukhuset i fredags så missade jag svenskalektionen så jag har inte de frågor som man skulle svara på i novellen. Så jag ska hämta dom där frågorna imorgon och skriva min novell imorrnkväll. Usch, jag HATAR att skriva! Jag är SÄMST på det. Men man får väll göra sitt bästa, mer kan man inte göra. Men det finns annat jag behöver plugga idag som samhälle och natur, tråååååk. Jag är så skoltrött så det finns inte! Jag vill bara få ta studenten NUUU!


Inte för att pluggandet kommer vara slut för min del bara för jag tar studenten, då blir det plugg i flera år till. Men då pluggar man ju iaf saker man är intresserad av :) Jag måste ta och kolla upp vad det finns för yrken annat än dietist, för det känns så omöjligt att bli det. Bara jag får jobba med hälsa och kost är jag nöjd (a)





Av Kikki - 7 september 2007 18:16



Idag blev det träning, men som vanligt när jag ska träna så är det inte Monika :@ Något sur jag blev! Men träning som träning.


Nu har jag nyss ätit tacos, så  nu ska jag duscha, fixa mig och packa ihop lite och sen hoppas jag någon snäll människa i min familj kan skjutsa mig till Tommy.


Idag på sjukhuset blev även min sjuksköterska helt knäpp, för jag berättade så mkt positivt. Alltså hon blev så glad så hon blev helt konstig. Hon är så gullig.


Men nu orkar jag inte skriva mer, duschen väntar!

Av Kikki - 6 september 2007 19:52


Idag har det varit en jobbig dag, jag är helt slut och alldeles för mätt. Jag har nog ätit upp halva kylskåpet, men jag var så hungrig. Jag åt faktiskt bara kycklingsallad med Carro till middag, så jag tycker nog att jag var värd all mat jag åt nyss (a). Sen så har jag faktiskt tränat idag också!


Imorrn har man labb på skolan, ORKA! Jag hatar att labba!

Sen ska jag på sjukhuset imorrn också, och sen blir det träning på friskis. Monika och gym! Det var väldigt längesen, så jag LÄÄNGTAR!


Saknar min Tommy nu :(

Av Kikki - 6 september 2007 12:44



Nu ska jag snart iväg och ha körlektion, vilket innebär att jag kommer att missa svenskalektionen. Känns både skönt och dåligt, vill inte vara borta så mycket från skolan. Men men, körkortet är viktigt.


Sen ska jag, Natalie och Anneli iväg och träna gym på Ego, och vid halv 5 ska jag träffa Carro på stan så ska vi gå och äta någonstans. Sen ska jag träna IGEN, men den här gången med Sara på Afropowerdance. Jag LÄNGTAR, det är så jävla roligt! :D


Så idag lär jag inte komma hem förrän 8 halv 9 och då ska jag duscha och sen bara lägga mig framför tv;n och äta popcorn och BARA SLAPPA!


Kanske skriver mer ikväll, om jag inte är helt slut efter den här dagen.




Av Kikki - 5 september 2007 07:43


Nu sitter jag i datasalen på skolan alladeles ensam :( Men är man på skolan så tidigt som jag är så får man skylla sig själv, det är inte en ända människa här. Eller ja, det kanske det är men jag har då inte sett någon iaf (a). Första lektionen idag är det Multimedia, som jag inte alls tycker om. Men det kanske blir bättre? Förhoppningsvis...


Sen idag så slutar vi 13.40!!! Inte varje dag man gör det. Skulle ha slutat 4 som vi gör nästan varje dag, men eftersom kurtan åkt iväg så har vi ingen samhälle :D Så efter skolan ska jag, Anneli, Ronja och Jaqueline iväg och träna på Ego :)


Ikväll blir det sleep over hos Tommy =)  Imorrn har jag också sovmorgon, vilket vi typ aldrig har nu förtiden =/

Av Kikki - 4 september 2007 09:42



Sitter på biblioteket på skolan med Natalie och Anneli och har för en gångs skull tid att skriva lite här.


Imorse hade jag körlektion. Vi tränade enkelriktat, vadå onödigt? Dom bara tar pengarna ifrån en! Men nu har jag bokat in en väldig massa körlektioner den närmaste tiden och den 4 oktober har jag halkbana och den 12 är det uppkörning. Känns som en evighet tills dess, men men.


Idag är det förövrigt en jobbig dag, jag vill hem! Vi har typ 1000 lektioner och slutar sent som vanligt :( Men ikväll ska jag till Tommy iaf :)

Av Kikki - 3 september 2007 22:54


Hinner inte skriva så mkt, för jag måste verkligen sova. Ikväll har jag iaf varit hos Tommy. Lika mysigt som alltid =) Men skriver mer imorrn om jag har tid.



Ovido - Quiz & Flashcards