K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 13 september 2007

Av Kikki - 13 september 2007 20:22



Ibland önskar jag verkligen man kunde köpa nya kroppsdelar, då hade jag LÄTT köpt mig en ny mage, för den har ju något jävla problem!


Idag var det ju då mössprovning. Jag beställde royalpaketet och ett par mjukisshorts :D Åh, vad jag längtar till studenten nu, det var en så härlig känsla att få sätta på sig en studentmössa :D


Imorrnkväll ska några av tjejerna i klassen ut och äta på Biteline, tacobuffé :D Det ska bli jättekul! :) Sen efter det ska jag till Tommy.


Men nu ska jag lägga mig framför tv;n så min mage blir bra någon gång, för imorrn har vi dans på skolan och det vill jag verkligen inte missa eftersom jag ÄLSKAR det! Imorrn ska jag också på sjukhuset, och efter det blir det träning SOM FAN! Jag ska även ta kort på ett löpband på gymmet imorrn till min Fotokurs, eftersom löpband är bland det bästa jag vet (a).







Ovido - Quiz & Flashcards