K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Kikki - 2 september 2007 19:37


Jag förstår inte, och kommer nog aldrig göra det heller! Hur kan världens underbaraste kille, och då menar jag verkligen UNDERBAR, vilja ha mig? Det är kanske 1% chans på 100 att det skulle hända, om inte mindre. Men jag klagar inte, verkligen inte! För jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu, det känns så himla bra! Att någonting, för en gångs skull kan vara bra i mitt liv. Mitt liv är verkligen som en DRÖM NU! ALLT tack vare dig! Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig.


Mitt liv var alldeles för tråkigt och dåligt förut, men det kanske är det här som är belöningen för att jag inte gav upp utan fortsatte att kämpa? Att jag träffade världens underbaraste kille. Jag trodde verkligen inte det fanns killar som faktiskt  bryr sig om en, och jag tror tyvärr inte det finns så många av dom. Men jag har haft turen att träffat en av dom som verkligen bryr sig! Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig :)


Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur underbar du är.

Tommy <3



Imorrn har jag DANS på skolan med Ronja och Erika. Det ska bli SÅ KUL!:D

Även att det inte är Beck ikväll, så jag och syrran ska kolla på någon annan serie på 4an kl 21. Inte för jag vet om den är så bra, men syrran sa att den verkade bra iaf så jag får väll lita på henne (a) Men det blir ju popcorn till iaf, så då gör det inget om den där serien inte är så bra ;p




Av Kikki - 2 september 2007 16:58


Skulle någon vänlig själ kunna komma och isolera våra väggar här hemma? Så man kan få ha hur hög musik man vill? Jag tror nämligen vi har världens sämsta väggar här hemma. Alltid en massa klagande hit och dit om att man måste sänka musiken. Jag klarar mig inte om jag inte får lyssna på musik. Okej, jag kan ju lyssna på musik och inte ha så högt. Men hur kul är det då?  Men jag vet, jag ska sluta klaga. Jag behövde bara avreagera mig lite eftersom alla i min familj är så trötta idag så då ska dom såklart gå och lägga sig en stund, vilket innebär att jag inte får lyssna på musik så högt jag vill. Haha, vad dryg jag är idag. Men jag är UTTRÅKAD! Jag är fast här hemma, men jag ska iaf ut och övningsköra om ett tag med mamma, om hon inte sover bort hela kvällen vill säga. Det ska iaf bli mysigt med min och syrrans myskväll ikväll :)


Imorrn har jag körlektion 7.15 Jag orkar inte, men jag måste. Imorrn ska jag också boka in halkbaka och förhoppningsvis uppkörning. Sen ska jag på EGO och träna med Natalie innan vi börjar skolan vid 10-tiden. Det är ju gratisvecka på EGO den här veckan. Jag vet en som ska dit varje dag iaf (a) På tisdag blir det Afropowerdance, det är så jävla roligt och jobbigt :D

Jag har verkligen längtat efter det passet! :D


Jag måste börja ta tag i träningen på allvar nu, annars kommer jag börja rulla fram snart och det får inte hända!







Av Kikki - 2 september 2007 15:02


Så, nu har jag piggnat till lite för att orka skriva lite om igårkväll. Ronja kom hit vid halv 7, så då började vi dricka lite. Sen satt vi inne på mitt rum och gjorde något kortsuparspel, haha. Det var skitkul! :D Sen så åkte vi ner till stan men då var det helt dött, så då fick vi åka bil med någon som Ronja kände ut till Njurunda en stund, också var vi där ett tag och sen fick vi skjuts in till stan igen och då var det mkt mer folk så då gick vi in på Coppers. Ronja bjöd mig på en jättegod drink ;p Sen satte vi oss och pratade lite med Johan och hans kompisar.


Lite senare så kom Tommy och hans kompis dit, så då var vi såklart med dom. Eller jag var med dom iaf, jag kommer inte ihåg vad Ronja gjorde (a) , haha, men jag tror hon var och dansade med en annan Kicki, snyggt namn hon har måste jag bara säga ;) Sen så skulle Tommy gå, så då gick jag och dansade med Ronja och Kicki och lite annat folk. Sen helt plötsligt när vi står där och dansar så ser jag Tommy, då hade han kommit tillbaka (a) Jag blev helt överlycklig ;)


Jag kom hem vid fyratiden, och innan det så hade vi varit på Max och ätit.


Idag så är jag bara hemma och tråkar. Skulle ha varit med Tommy, men allt blir inte alltid som jag vill har jag lärt mig. Sen skulle jag gått på spinning ikväll också med Natalie, men det blir inte heller av. För jag har verkligen ingen ork till någonting idag. Jag känner mig helt slut, så det blir en lugn kväll. Jag och syrran ska ha vårat vanliga söndagsmys iaf, som alltid :)


Men nu ska jag gå och se om det blir någon mat här i huset, skriver nog mer senare :)



Ovido - Quiz & Flashcards