K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 2 september 2007

Jag blir så SUR!

Av Kikki - 2 september 2007 16:58


Skulle någon vänlig själ kunna komma och isolera våra väggar här hemma? Så man kan få ha hur hög musik man vill? Jag tror nämligen vi har världens sämsta väggar här hemma. Alltid en massa klagande hit och dit om att man måste sänka musiken. Jag klarar mig inte om jag inte får lyssna på musik. Okej, jag kan ju lyssna på musik och inte ha så högt. Men hur kul är det då?  Men jag vet, jag ska sluta klaga. Jag behövde bara avreagera mig lite eftersom alla i min familj är så trötta idag så då ska dom såklart gå och lägga sig en stund, vilket innebär att jag inte får lyssna på musik så högt jag vill. Haha, vad dryg jag är idag. Men jag är UTTRÅKAD! Jag är fast här hemma, men jag ska iaf ut och övningsköra om ett tag med mamma, om hon inte sover bort hela kvällen vill säga. Det ska iaf bli mysigt med min och syrrans myskväll ikväll :)


Imorrn har jag körlektion 7.15 Jag orkar inte, men jag måste. Imorrn ska jag också boka in halkbaka och förhoppningsvis uppkörning. Sen ska jag på EGO och träna med Natalie innan vi börjar skolan vid 10-tiden. Det är ju gratisvecka på EGO den här veckan. Jag vet en som ska dit varje dag iaf (a) På tisdag blir det Afropowerdance, det är så jävla roligt och jobbigt :D

Jag har verkligen längtat efter det passet! :D


Jag måste börja ta tag i träningen på allvar nu, annars kommer jag börja rulla fram snart och det får inte hända!







 
 
Ingen bild

Carro

2 september 2007 18:44

KICKI , träning ska vara roligt och inte ett tvång .. Och du kommer inte börja rulla fram , skärpning ! =(

 
Ingen bild

kikki

2 september 2007 20:00

jag vet =( men jag lovar, jag ska inte tillbaka till tvånget!

 
anneli

anneli

3 september 2007 21:54

själv bor man vägg i vägg med mamma, en vägg som är 2cm gips sisådär. skulle gissa på att min isolering är sämre ;) man hör allt! hör till och med ludde snarka, vilket iofs inte är så svårt för han snarkar högt.. men andas också då!

http://abrutus.blogg.se

 
Ingen bild

annie

5 september 2007 19:43

du kommer aldrig nånbsin att rulla fram. skriv inte ens det! jag håller me carro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards