K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 11 september 2007

Av Kikki - 11 september 2007 17:07



Haha, fan vad kul det var idag på religionslektionen. Våran lärare verkligen STIRRADE på anneli, vilket vi hade väldigt roligt åt :D Sen så läste vi ur bibeln, jag och ronja satt och drygade oss som vanligt. Men det var faktiskt en väldigt rolig lektion om jag får säga det själv (a).


Men nu ska jag duscha och sen äta mat, sen blir det övningskörning till Tommy! :D

Av Kikki - 11 september 2007 09:50


Jaha, så nu har vi haft första fotolektionen. Vi fick även läxa, man ska ta ett självporträtt och en bild på något man tycker om eller var det var. Det kommer ju gå åt helvete, jag kan inte vara med på bild! Sen ska man presentera sin bild och berätta varför man tagit den. ÅH, SÅ KUL! or not.


Nu sitter vi på bibblan på skolan och jag och Natalie skriver blogg som vanligt medan Anneli sitter och pluggar och är duktig. Men jag är lat, och trött och orkar ingenting. Men jag SKA plugga någon gång, SNART!


Nästa lektion har vi internationella relationer med kurtan. Vi ska kolla på fiiilm, säket någon värdelös men film som film :D


Ikväll ska jag till Tommy, ska sova där :)


Annars så vill jag ha HELG NU! För jag måste visst på ikea och stan med mamma och köpa jacka :) Men det är verkligen välbehövligt, och mamma ska ju betala så (a)


Imorse när jag pratade med Annie så fick jag världens chock om vad hon och mormor hade pratat om. Jag dör! Det trodde jag aldrig om henne :o Men det var en rolig överaskning :D


Jag vet, jag ska sluta dryga mig för jag har absolut inget att skriva. Jag skriver bara för att fördriva tiden.


Ciaoooooooo!






Av Kikki - 11 september 2007 06:47


Idag känner jag verkligen inte för att gå till skolan. Vi har 5 lektioner och börjar 8.30 och slutar 16.00 FYFAN! Ta mig härifrån. Tänk vad skönt det skulle vara att bara få ligga hemma i sängen hela dagen och kolla på film. Näe, nu ska jag sluta önskedrömma här och vakna upp till verkligheten.







Ovido - Quiz & Flashcards