K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 10 september 2007

Av Kikki - 10 september 2007 20:58



Av Kikki - 10 september 2007 19:07


Min novell blir sämst! Den hade kanske kunnat blivit bra om man hade fått skrivit mer än 4 handskrivna sidor. Man hinner ju knappt in i handlingen förrän slutet kommer. Men den får bli som den blir.


Idag var det dans på skolan, det var SÅ KUL! Vi gjorde en massa nya steg där man skulle göra något hopp och sen ner på golvet och rulla runt, så jag känner mig lite blåslagen efter allt flygande och rullande på golvet.


Nu är jag hur trött som helst, sov inte allt för bra inatt =/ jag tänker för mycket! Men nu ska jag nog ta och lägga mig framför tv;n och ringa Annie och se vilken dag vi ska ta stan after school, som vi jämt gjorde förut och det måste vi absolut fortsätta med (a) 


Imorrn får jag ÄNTLIGEN träffa älskling igen. Jag saknar honom som in i helvete nu :(



Ovido - Quiz & Flashcards