K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 26 september 2007

Av Kikki - 26 september 2007 19:38



Vad har jag gjort för ont? Febern är tillbaka vilket jag förstod. Sen har det såklart tillkommit mer problem, jag förstår inte vad det är :| jag blir ju nästan orolig. Men nu blir det snart idol och grey om jag orkar =/ Jag vill inget hellre än att bli frisk nu!

Av Kikki - 26 september 2007 09:06



Nu är jag JÄVLIGT LESS på den här skiten! Varför blir det aldrig bättre? Det här är verkligen inte likt mig, jag brukar nästan aldrig vara sjuk, och om jag är sjuk så är jag det i högst 2 dagar. Men nu verkar det som jag blir hemma hela veckan. Hela min kropp gör ont, och jag kan inte sova för mitt huvud gör alldeles för ont. Jag tror kanske febern kanske gett med sig lite, men nu har jag istället fått ont i halsen. Fast febern är ju alltid värst på kvällen, vilket jag verkligen kände av igårkväll hos Tommy. Men man fick ju väldigt bra ompyssling där iaf :) Så vem vet, febern kanske kommer krypande senare idag. Hade egentligen tänkt åka till Tommy ikväll också, men blir nog inte så =/


I helgen vet jag en som kommer få sitta och plugga dag och natt eftersom jag inte orkat pluggat någonting nu när jag varit sjuk :( Det blir ju en rolig helg. Jag har inte ens börjat på svenskan, som man ska va klar med imorrn. Som tur är så ska jag ju inte på skolan imorrn heller.


Men nu ska man kanske försöka sova, inte för det lär gå. Fast jag skulle verkligen behöva det för har inte sovit bra dom senaste dagarna =/

Ovido - Quiz & Flashcards