K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 1 september 2007

Av Kikki - 1 september 2007 15:26


Jag vill bara iväääg nu. Varför går tiden jämt så segt när man vill att den ska gå fort? Men jag ska nog ta och prova lite kläder nu och se vad man ska ha på sig ikväll. Sen vill jag så gärna ha mina nya skor också, men det är nog lite för tidigt att börja använda dom tyvärr =/ Ronja kmr nog hit vid halv 7 tiden ungefär. Inte för vi har hittat någon förfest än, men det ordnar sig alltid :D




Av Kikki - 1 september 2007 14:31


Så, nu ska jag försöka hinna skriva lite här. Har inte hunnit skriva så mkt som jag vill (a). Inatt och igårnatt har jag iaf sovit hos världens underbaraste Tommy. Jag blev lite förvånad igårkväll när jag skulle ringa hem och säga till mamma att jag skulle sova hos Tommy. Hon sa bara "okej, när kommer du hem imorrn?" Hon har nog lärt sig att hon måste acceptera att jag faktiskt måste få göra lite som jag vill ibland ;p


Igårkväll så kom då Ronja och hämtade mig, och sen åkte vi hem till Tommy där tommys kompis Johan också var. Sen åkte vi iväg och kollade på bandy en stund. Efter 2 perioder så åkte vi hem till Tommy igen och kollade på en jävligt äcklig film. Även i bilen på väg hem från bandyn satt jag och Ronja och rockade, och Ronja "spelade in en musikvideo" Haha, fan vad kul det såg ut måste jag säga.


Ikväll ska jag och Ronja ut och dricka! Vi får se vart vi hamnar, men det lär väll bli krogen inatt någon gång iaf ;p. Det ska bli KUL!:)


Igår köpte jag också ett par skitfina skor. Dom kostade tyvärr 995kr, lite för dyrt men dom var så fina så jag kunde ju inte hålla mig (a).


Nu har nyss Vikky varit här en stund, så nu ska jag försöka få tag i Ronja.


Ha en trevlig kväll :D





Ovido - Quiz & Flashcards