K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 20 september 2007

Av Kikki - 20 september 2007 12:52



Nu sitter jag hemma. Blev bara två lektioner idag eftersom jag ska iväg snart. Jag undrar verkligen hur det kommer gå, vill egentligen inte men det är nog bra både för mig och mamma och pappa. Men jag har ju världens bästa sjuksköterska som "stöd" så det går nog bra :)


Sen ska jag på stan och äta restaurangchansen med syrran :) och ikväll ska jag vara med Vikky en stund :) Saknar verkligen henne, var så längesen vi sågs nu =/


Igår och idag har jag känt mig så konstig och ovanligt less på nästan allt, jag tror nog att allt är bättre än vad det egentligen är. Jag borde ju förstå att det inte är helt bra än, vilket jag verkligen har känt av de här dagarna. Men det är bara att kämpa på antar jag. Jag förstår inte hur allt funkar egentligen? Det är så sjukt alltihop!


Tur att jag har Tommy säger jag bara, det gör allt så himla mkt lättare!<3

Ovido - Quiz & Flashcards