K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 12 september 2007

Av Kikki - 12 september 2007 19:49


Ikväll har jag pluggat, pluggat och pluggat! Men nu tänkte jag ta en liten paus i allt innan min hjärna kollapsar.


Imorrn har vi mössprovning på skolan :D Tänk att det verkligen är vi som ska ta studenten nu. Jag kommer ihåg när man gick första året och såg alla treor som skulle ta studenten, då kändes det som en evighet till det var ens egen tur. Men nu är det äntligen dags :)


Nu ska jag kolla på idol med syrran =)


Av Kikki - 12 september 2007 11:35



Nu ska vi snart ha filosofi som jag inte alls tycker om, men det är väll bara att härda ut. Sen har vi samhälle, där jag hoppas att vi får sluta tidigare.


Efter skolan ska jag på stan med Annie, vi ska gå och äta restaurangchansen, får se vad det blir :D Sen funderar jag på om jag ska sätta mig på kulturmagasinet och plugga? För jag har märkt att om jag ska sätta mig och plugga hemma så slutar det med att jag sätter mig framför datorn eller lägger mig och sover, vilket inte alls är bra! Men vi får se hur jag gör, det känns ju lite överseriöst att sätta sig på kulturmagasinet.


Idag var det även äckelmat på skolan, pasta och skinksås. Så nu är jag hungrig, och jag får inte mat förrän om kanske 4 timmar =/  Men nu ska jag sluta klaga och göra något vettigt, som att kanske läsa tidningen? Finns inte så mkt annat att göra på skolans bibliotek.




Ovido - Quiz & Flashcards