K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 30 september 2007

Av Kikki - 30 september 2007 21:09


Det har ALDRIG varit så underbart att träffa älskling som det var ikväll. Kan ju bero på att jag inte träffat honom sen i tisdags eftersom jag varit så sjuk. Jag är så van att vara med honom nästan varje dag, och nu var det ju nästan en hel vecka sen. Så det är klart att det kändes jätteskönt att få träffa honom ikväll. Jag har verkligen hållt på att längta ihjäl mig efter min underbaring när jag legat hemma och varit sjuk. Var dock där alldeles för kort stund ikväll, men jag är ju fortfarande inte helt frisk tyvärr =/


Nu vill jag verkligen bli helt frisk så jag kan börja träna igen, jag har  nog gått upp minst 4 kg under den här veckan eftersom jag varit sjuk, och när man är sjuk så svullar man i sig alldeles för mkt, iaf jag! Men jag tycker att jag har varit värd det för annars hade jag inte stått ut. Fläsket får vi ta hand om när jag mår bra!



Av Kikki - 30 september 2007 13:37


Åh, jag blev bara tvungen att kopiera inlägget Natalie skrev om mig i hennes blogg. Jag blev verkligen alldeles rörd. Det är aldrig någon som skrivit något så fint om mig någon gång :) Tack Natalie, du är guld värd.


"Kikks, kommer du ihåg vad jag lovade för typ 3 veckor sedan? Nu kommer ett inlägg med minst 14 rader om bara dig!

Ja, vart ska man börja, kristin är en av de bästa av de bästa. Hon klarar allt och jag känner ingen som har klarat det hon gjort. Det finns nog inget som våran lilla gull-unga inte kan göra. Inte nog med att hon är bäst på att klara saker. hon är vecker, snäll, snygg och en riktig fox! Oh, Yeah, babe =D Nej men skåämt och sido, Kikks är en riktig toppen pingla som alltid ställer upp och som alltid finns där, oavsätt hur dåligt hon själv mår. Jag känner mig så jäkla dum i huvudet ibland när jag gnäller över småsaker, Kikks är den som borde få snälla över allt. Men gör hon det? Nej, aldrig.

Kikki är vad jag skulle kalla en bästis. En kompis som alltid finns där oavsätt vad som hänt, när det hänt eller hur det råkade hända. Jag tror inte att jag skulle klara mig utan henne nu, och jag förstår för guds skull inte hur jag klarade mig tidigare. Du betyder verkligen mycket för oss Kikks. Glöm aldrig det!"


Nu har jag nyss kommit hem från sjukhuset iaf, så jag tror jag ska lägga mig och sova en stund. Imorrn ska jag vara duktig och försöka gå till skolan på sista lektionen iaf. Vill verkligen inte komma så mkt efter på multimedian.


Idag fyller även min älskling 22 år :) GRATTIS! Jag kanske ska dit senare om jag blir lite piggare.

Ovido - Quiz & Flashcards