K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 25 november 2007

Av Kikki - 25 november 2007 16:57



Helgen har spenderats med älskling :) I fredags var vi ute och åt på BK, det var så himla gott! Sen var vi hemma och kollade lite på idol och myste :)


I lördags så åkte vi ut till Indal och hälsade på tommys syrra och hennes kille, mkt trevligt :) Deras barn var så söta! Jag vill också ha! =/


Sen blev det en sväng ut till Birsta, och när vi kom hem så lagade Tommy mat medan jag bara satt och kollade på. Det blev fläskfile och klyftpotatis ;) Det är bra med killar som kan laga mat måste jag säga ;) På kvällen sen så kollade vi på Supertöntarna, den filmen var så himla rolig! Vi sjöng lite singstar också ;p


Idag kom mamma och hämtade mig vid halv 12 tiden. Sen vid 1 kom Tommy hit och sen vid 2 kom söderköpingarna, mormor och Annie och hennes familj :)


Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten så den blir klar någon gång så jag kan plugga sen. Ska ut och övningsköra sen ikväll också :) På torsdag gäller det!





Ovido - Quiz & Flashcards