K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 10 november 2007

Av Kikki - 10 november 2007 13:40



Igår hade jag en väldigt dålig dag. Den var verkligen skitjobbig. Ville absolut inte vara i skolan men jag var kvar hela dagen ändå. Efter skolan var det prat med Annika, det passade verkligen bra eftersom jag hade en dålig dag igår. Enligt henne har jag alldeles för höga krav på mig, och dom där kraven förstör allt. Så jag måste försöka sänka dom där kraven. Främst så handlar det ju om skolan, bara jag får G så borde jag vara nöjd. Men det blir jag ju ALDRIG. VG ska det vara, minst! Sen åkte jag och tränade och efter träningen kom Tommy och hämtade mig, också skjutsade vi hem erika som också hade varit och tränat. Sen hade jag tänkt att jag bara skulla äta mat med Tommy på kvällen och sen åka hem för jag mådde så dåligt, men när vi beställt hem mat så blev bättre. Jag kom på helt andra tankar, tack vare älskling!


Idag så for vi ner på stan en snabbis, och jag köpte ett linne på gina som jag hade tänkt ha ikväll. Tommy betalade hälften för jag är ju så fattig (a) Taaack gubben ;p


Nu sitter jag och försöker plugga. Har skrivit 3 meningar :s Men ska fortsätta nu, det går nog ganska fort. Man ska ju bara skriva svaren i löpande text. Borde inte vara allt för svårt.


Ikväll blir det alltså partaj hos Anneli först, och sen krogen :D JAG SKA HA KUL SOM FAN IKVÄLL!

Ovido - Quiz & Flashcards