K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 21 november 2007

Av Kikki - 21 november 2007 22:08


Jag orkar ingenting. Allt känns så jävla jobbigt, har verkligen ingen lust med någonting just nu. Är på så dåligt humör idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen..

Av Kikki - 21 november 2007 10:11


Nu kan man snart ta och damma av brädan som står nere i källaren och har nog dammat igen under sommaren. Längtar tills man kan börja åka :) På bilden är det Sara, jag och Natalie ;p

Idag är man ledig, eller jag vet inte om man kan kalla det ledig eftersom jag hade tänkt plugga idag. Lär ju dock inte bli..

Men bara för att man är ledig idag så åkte jag med mamma till skolan halv 8, när jag hade kunnat sovit ut, vilket jag verkligen hade behövt. Men blev tvungen att hämta svenskaboken på skolan eftersom vi har prov på fredag. Det kommer gå sämst!


Sen när jag hämtat boken på skolan så var det lika bra att gå och träna när jag ändå var uppe. Har nyss kommit hem nu, och jag mår så himla illa nu :s Ska väll ta och äta något snart så kanske det blir bättre :)


Senare idag ska jag på stan med Annie, som fyller år idag :) Grattis gumman!

Jag hoppas jag hinner plugga lite svenska sen iaf, vill inte sitta så mkt ikväll eftersom jag ska vara med älskling då. Det är ju en lite speciell dag idag eftersom vi har 3 månader idag :) Känns dock som väldigt mkt längre tid som vi varit tillsammans! Älskar dig!


Imorrn ska jag till Dietisten för sista gången, hoppas jag. Man får ju inte ut något av det, hon säger bara saker jag redan vet. Sen så ska även jag och Anneli ha våran intervju med henne till vårt projektarbete :) Det är det ända jag ska göra imorgon, eller jag ska till syon på morgonen bara. Så jag är nästan ledig imorgon med :) SÅ imorrn MÅSTE jag plugga, känns inte som det kommer bli så mkt gjort idag, är så slut!







Ovido - Quiz & Flashcards