K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 12 november 2007

Av Kikki - 12 november 2007 20:24



Jag har nog världens bästa mamma ändå, hon förstod så himla bra och tyckte det var självklart att jag varken skulle gå på skolan eller webbdesignen. Så det känns bra iaf :) Kommentaren från mamma när jag satt vid köksbordet "också slutar vi upp med det här nu, och tar nya tag imorgon" Jo precis, imorrn är för snart tyvärr. Kan ju alltid försöka..


Jag skulle vilja göra så mkt just nu, men jag hindras av min andra sida. Vill ha bort den där andra sidan nu, jag vill inte känna mig såhär splittrad som jag gör nu. Jag vill bara vara gamla vanliga Kikki!



Imorrn är det religionsprov, och det får gå som det går. Bara jag får godkänt. Eller så tänker jag inte alls så, minst VG! Kommer aldrig få VG men kan ju alltid hoppas, men kommer bli besviken som vanligt.


Men nu ska jag gå och kolla i vardagsrummet om mamma lagt ut nya mattan, äntligen börjar det bli lite ordning här i huset igen :)

:(

Av Kikki - 12 november 2007 16:26



Jag är så glad att jag har så mkt underbara människor runtomkring mig!


Trodde jag skulle må bättre nu ikväll, när jag varit och tränat och allt. Men nejdå, här blir det inte bättre bara sämre :(


Den här dagen är verkligen HEMSK! Blir ingen webbdesign ikväll, mamma kommer få damp när hon kmr hem och resten av familjen, men dom förstår ju inte så himla mkt heller så jag måste nog prata lite med mamma när hon kommer hem. Det är liksom inte så himla lätt som de flesta tror. Det här tar knäcken på en!

Av Kikki - 12 november 2007 14:17



Jag och Ronja i lördags hos Anneli, det var såå kul! :)


Blev lite träning förut, var på väg att inte gå iväg efter att jag pratat med både Carro och Tommy, men då hade jag redan bytt om så då kunde jag lika gärna gå och träna. Så nu känns det lite bättre iaf, men det borde ha känts bra även fast jag inte gått och tränat, men nejdå. Hur länge ska min "dåliga period" hålla i sig? Hoppas att jag kanske kommer på andra tankar om jag klarar uppkörningen den 29onde. OM jag inte klarar den så vet jag inte hur det ska gå med allt. JAG MÅSTE OCH SKA KLARA DEN!



Nu sitter jag här och har nyss ringt min körskola och jag har körlektion imorgon kvart över 7 och börjar skolan kvart över 10! KUL! Men då kan jag plugga medan jag väntar på att skolan ska börja, för idag har jag inte pluggat ett skit! Men jag borde nog gå och äta något nu, känner mig inte hungrig men har ju webbdesign i typ 4 timmar ikväll så jag tror jag behöver lite energi till det. Orkar verkligen inte gå på det där, men måste, eftersom jag inte vet om jag kan få reducerat. Jag min klant har ju inte ens fixat läkarintyg än, vilket jag skulle gjort i fredags hos annika men jag glömde helt bort det. Så jag får skylla mig själv.







Av Kikki - 12 november 2007 11:02



MEN! Jag hade kunnat gjort den här dagen BRA. Men det förstörde jag nyss! Åh vad less jag blir =/ Blev ingen skola idag, gick upp kl 7 och kände mig på världens sämsta humör så det blev sängen igen..

Ovido - Quiz & Flashcards