K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 22 november 2007

Av Kikki - 22 november 2007 20:13



Var ute i birsta förut med tommy, var på nya elgiganten, mediamarket och allt nytt. Sen har jag pluggat lite, nu ska jag bara ta och läsa lite mer internationella relationer sen får det ta mig fan gå som det går imorrn. Jag orkar verkligen inte, får väll försöka nöja mig med G om jag ens får det. Jag får fixa upp betygen när allt känns bättre. Just nu vill jag bara slippa gymnasiet!


Imorrn ska jag till Annika, behöver det verkligen. Tommy ska följa med också, snacka om att jag har världens omtänksammaste pojkvän som verkligen gör allt för att jag ska må bra!



Av Kikki - 22 november 2007 12:18



Jaha, måste tydligen tillbaka till dietisten ändå. När jag pratade med henne i telefon lät det på henne som att det var sista gången nu, och att jag inte ens hade behövt kommit idag. Det kan ju dock bero på att jag sa att allt funkade hur bra som helst då. Vilken undebar tid det måste ha varit..Det 'är ju inte lika "underbart" längre. Så idag pratade vi ovanligt mycket och hon var så himla gullig, ska tillbaka dit innan jul igen :) Fick en massa saker som jag skulle försöka bättra på om det inte blev allt för jobbigt. Sen pratade vi också om varför det blivit "dåligt" igen när allt var så bra förut. Det som både jag, mamma och min dietist trodde var att det blivit så mycket nu på senaste tiden, jag hinner inte med mig alls =/ I somras var det rätt bra för då behövde jag inte tänka på någonting, då gjorde jag det jag vill och struntade i allt, vilket jag inte kan göra nu hur mycket jag än skulle vilja.


Efter dietisten och min och Annelis intervju med henne så gick jag på stan stund och köpte presenten till Annie.


Nu kom jag nyss hem så jag borde väll äta något nu, sen ska jag plugga...Hoppas jag gör det den här gången, jag säger så mycket hela tiden men gör det inte efteråt.


Var hos syon imorse också som jag skrev i förra inlägget, så nu är min reduceringsansökan klar. Nu är det bara att hoppas!

Av Kikki - 22 november 2007 06:54



Kul att gå upp 6 när jag hade kunnat sovit till halv 9. Men duktig som jag är så ska jag försöka få tag på syon nu på morgonen, vill verkligen få klart allt nu när jag fixat läkarintyg och allt :)


Idag är jag inte på lika dåligt humör som jag var igår, jag vet verkligen inte vad det var med mig igår. Tycker synd om älskling som fick stå ut med mig igår, jag var inte allt för trevlig kan jag lova.


Efter mötet hos dietisten idag ska jag nog gå på stan en sväng och fixa Annies present, eller så går jag hem och pluggar och går ner på stan senare idag. Får se hur det blir.


Men nu ska jag ta en snabbstädning här innan det är dags att åka till skolan.



Ovido - Quiz & Flashcards