K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 18 november 2007

Av Kikki - 18 november 2007 15:14



Kom nyss hem från Vikky nu, fick skjuts dit av älskling :) Nu ska jag bara ta det lugnt, hade tänkt att plugga men får se hur det blir med den saken. Sen ikväll ska jag övningsköra och sen blir det sovning hos Tommy.



Jag förväntar mig inte att någon ska förstå, för jag hade nog inte förstått själv om jag inte haft de här problemen. Jag kan verkligen må jättebra, och sen 5 minuter senare kan det vara total kaos. Det låter nog helt sjukt, men gör jag något fel, eller om jag får en kommentar eller hör en sak så rasar allt. Jag önskar verkligen inte att det var så, men jag kan tyvärr inte rå för det. Jag hoppas bara att jag kan komma tillbaka till det "goda" snart :)


Det där var bara en liten förklaring till Angelika som kommenterade mitt förra blogginlägg..



Ovido - Quiz & Flashcards