K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 2 november 2007

Av Kikki - 2 november 2007 09:11



Äntligen är det fredag. Idag fyller Natalie 18 år :D Grattis! Så ikväll är det fest såklarrt ;) Det var verkligen länge sen jag var ut nu så det ska bli så kul :D Jag, Anneli, Natalie och Jacqueline ska laga tacos innan också :D Gottans!


Nu kom jag nyss hem från Tommy,tog mig en promenad hem. Tommy tyckte jag var galen som GICK hem och även så tidigt, men jag kände mig så pigg och jag behöver verkligen plugga lite Internationella relationer, vilket jag håller på med nu.


Igår så var jag ju och färgade håret och klippte mig, jag blev jättenöjd :D Hon är så bra min frisör, och jag förstår inte hur hon kan känna igen mig när jag är där så sällan och hon har ju hur mkt kunder som helst. Men det är kul att bli ihågkommen, hon tyckte jag hade fått väldigt långt hår ;D Men nu är det inte lika långt och det är så skönt! Jag visste ju inte heller riktigt hur jag skulle färga så hon kom med lite tips och så blev det :) Känns så skönt att vara fräsch i håret måste jag säga.


Nu ska jag fortsätta att plugga och sen ska jag nog handla med mor, och sen hem och duscha och fixa iordning sig inför ikväll :D Resten av helgen ska jag vara med Tommy, vi ska ut och äta imorrn :)

Ovido - Quiz & Flashcards