K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 11 november 2007

Av Kikki - 11 november 2007 22:26


Varför gör jag om samma sak igen, igen, igen och igen när jag vet hur jobbigt det blir efteråt? Ja, det känns bra när jag gör det, men efter, den känslan. USCH! Nu har jag absolut ingen lust för skola imorrn. JAG ÅNGRAR MIG! Nu ska jag börja tänka efter mer INNAN! :(


Jag får se hur jag känner mig imorrn, om det blir skola eller inte. Känns som jag kommer ha jävligt ont i magen imorgon. Men jag måste iaf gå på webbdesignen på kvällen!

Av Kikki - 11 november 2007 19:10



Jag orkar inte plugga, och jag orkar ingenting annat heller! Nu har jag suttit med religionen ett tag men nu orkar jag inte mer. Kanske läser igenom allt senare ikväll, men lär ju inte bli så.


Idag kom älskling hit vid 12 tiden. Han hade även köpt en jättefin lampliknande grej till mig som jag ska ha nu i jul :) Tack älskling!


På torsdag är det dags för gruppsamtal igen. Den här gången ska syrran också med. Jag är så nervös, känns som det kommer bli jobbigt den här gången =/ Men men, jag måste göra det där.


Nu ska jag ta och ringa Tommy snart, sen ska jag ta och fixa i ordning popcorn och bara gotta mig och ta det lugnt :)

Av Kikki - 11 november 2007 16:56



Jag hade verkligen hur roligt som helst igår på förfesten hos Anneli! Det var helt perfekt, ALLTING! Jag drack, dansade och hade så himla kul! Sen väl nere på krogen blev det sämre. Jag kmr inte ihåg så mycket mer än att jag och Tommy gick ut och sen kom Robin med bilen också åkte vi en sväng och pratade eftersom jag mådde SKIT! Sen låg jag ute och spydde på gatan och mådde förjävligt, och alla mina underbara kompisar och min underbara pojkvän fick hämta mina saker inne på Coppers, elr ja, BK! Men jag tänker fortsätta säga Coppers! Sen skjutsade dom hem mig, och jag kunde knappt gå när jag kom hem. Pappa mötte mig i dörren, sen kom mamma upp också.

Så den senare delen av kvällen igår vill jag bara glömma, har nog aldrig mått så dåligt någon gång som jag gjorde igår. Uscha! Men allt blir fel när jag dricker, alla känslor bara kommer ut på något sätt. Så nu ska jag bli nykterist för ett tag, tills jag är ute ur min "dåliga period" som jag har nu =/



Alla var så snälla igår, tack för ni bryr er så mkt. Det betyder verkligen mkt för mig! :) TACK!



Ovido - Quiz & Flashcards