K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 19 november 2007

Av Kikki - 19 november 2007 21:29



Åh, vad jag är duktig..inte. Jag har kommit på några frågeställningar och skrivit inledning på min samhällsrapport. Jag hade tänkt plugga mkt mer ikväll, men jag har ju faktiskt gjort något iaf ;)


Idag efter skolan gick jag hem, och sen var det träning. Jag var så himla slut efteråt, usch.


Nu ligger älskling i min säng och kollar på pokerfejs, medan jag sitter här och hade tänkt plugga. Men jag tror inte det blir något av det så jag ska nog ta och göra älskling sällskap innan han ska hem =/ Han får ju inte sova här för mig för min säng är för liten så jag kan inte sova. Jag är så dum :(


Nu längar jag till lördagkväll, då ska jag och tommy vara barnvakt åt hans syrras 2 barn. Det ska bli så kul, finns det något underbarare än barn? Jag önskar jag var något år äldre så jag också kunde få några, det känns som man är lite för ung än (a)





Ovido - Quiz & Flashcards